Jim Jones - Harlem: Diary of a Summer (2005)

Label: Koch

6. Honey Dip (4:24)

met Juelz Santana, JR Writer en Latiff

7. Ride Wit' Me (2:40)

met Juelz Santana

8. Penitentiary Chances (3:26)

met Hell Rell

9. We Just Ballin (3:23)

met T.K.

10. What You Been Drankin On? (3:38)

met P. Diddy, Paul Wall en Jha Jha

11. Harlem (3:51)
  12. Confront Ya Babe (4:48)

met Max B en Cardan

13. Summer Wit' Miami (3:27)

met Trey Songz

14. I'm in Love with a Thug (3:14)

met 40 Cal. en Denise Weeks

15. Tupac Joint (3:29)

met Fatal Hussein

16. Baby Girl (3:12)

met Max B

Denk ik dat ik al aardig wat slechte cd's heb gehoord, komt Jim Jones (weer) met een album op de proppen. Hij klinkt op elke track alsof 'ie dronken is, is de zwakste rapper uit The Diplomats (niet dat de anderen daaruit zo bijster goed zijn, maar dat ff terzijde), en dit album klinkt alsof het in een weekend is opgenomen. Enkele afgrijselijke voorbeelden zijn: 'J.I.M.M.Y.' (met een chipmunk stemmetje die elke 5 seconden Jimmy Jones piept) en 'Confront Ya Babe', waarin de hihats overuren maken (wat ze overigens wel vaker hebben tegenwoordig.. ik vind dat niet om aan te horen). Anyway, dit allen gecombineerd met de saaie, ongeïnspireerde flow van Jim Jones en guest appearances die weinig tot niets toevoegen. Het resultaat? 'Harlem: Diary of a Summer'.

_#1_
Confront ya Babe: beste nummr ooit..

avatar van MJ_DA_MAN
_#1_ schreef:
Confront ya Babe: beste nummr ooit..

beetje overdreven misschien

Mezelf
^ Misschien wel ja.

Maar dit is op zich wel een grappig cdtje, niet bijster vernieuwend en ook niet bijster goed, wel lekker om af en toe op te chillen.

Een 2 voor de moeite.

Maxmus
Toch wel een hard album.

avatar van snatchNsteal
het enigste album die ik nog kan accepteren van hem . Dat nummer "J.i.m.m.y." had me al overtuigt maar veder zijn er nog best wat goeie nummers.

X-man
Hell Rell in Penintentiary Chances:

Two things i have never seen:
A U-F-O and a bitch i need.