Bastian - Ready (2001)

Label: Therapy

1. Almost (0:18)
  2. Ready (7:07)
  3. Anything (5:03)
  4. You've Got My Love (7:20)
  5. Entirely New (2:53)
  6. Love Is Incredible (8:06)
  7. Sid Crash (0:23)
  8. People Change (5:28)
  9. Into the Motion (6:57)
  10. Uptight Boogie (3:50)
  11. Game Over (12:25)
avatar van Koekebakker
You've Got My Love is zo'n clip waarvab ik dolgraag het idee had verzonnen. Aardig liedje ook nog.

Electro_
Ja, is een leuk nummer. Maakt hij ook niet de beats van de Jeugd van Tegenwoordig? In ieder geval heeft hij Watskeburt wel gemaakt geloof ik.

avatar van psychonaatje
Electro_ schreef:

Ja, hij heeft alle beats gemaakt op het album Parels voor de Zwijnen.

Petje af voor Bastian.

avatar van John Doe
Hij brengt het meeste uit onder de Seymour Bits moniker.

Aha, bedankt!

avatar van chansadres
Wat een heerlijke zomerse plaat is dit. Als ik weg ga, zit deze cd echt geramd in mijn discman. Zomers en Funky!

leuk!

avatar van Droid
Ha, toch maar even die lekkere videoclip van "You've Got My Love" toegevoegd.

Mojo Pin
Bastian aka De Neger des Heils

avatar van levenvergeten
Give it Up voor Bas Bron, hij maakt de beats! Niemand krijgt ze, niemand!.
Aldus de Jeugd zelf.

Leuk album, overigens.

avatar van bonothecat
Gisteren Bastian ontmoet in de studio van Radio Valerius.... Bij het aanhoren van zijn eigen nummer You've got my love zei hij: "Ik kan het eccccchtttttt niet meer horen". En hij vond het prima dat zijn albums worden gepindakaast....snel op zoek naar IV.

avatar van dj maus
bonothecat schreef:

Hij is niet de enige...

Gelukkig staan er nog een hoop andere leuke nummers op deze CD. Love Is Incredible is tegelijk een parodie op en een tribuut aan Prince, volgens mij...

avatar van midnight boom
Za-lig album