Carla Morrison - Déjenme Llorar (2012)

Mexico
Label: Cosmica

1. Apagué Mi Mente (3:41)
  2. Me Encanta (4:04)
  7. Tu Orgullo (3:28)
  8. Olvidé (4:47)
  9. Hasta la Piel (4:01)
  10. Disfruto (4:05)
  11. Déjenme Llorar (3:55)
  12. Sin Despedir (3:22)
  13. Tu Manera de Querer (3:33)
  14. Me Puede/ Falta de Respeto (10:21)
avatar van dreambrotherjb
Eres Tu, wat een nummer!

Een typisch liedje wat ik meteen geweldig vind, maar waarvan ik verwachtte dat dat wel wat zou wegebben.

Paar maanden later is dat nog steeds niet gebeurt! Wat een engelenstemmetje uit zo'n "madam";-)

avatar van jassn
Eres Tu is prachtig, net zoals Disfruto. Die 2 nummers heb ik de afgelopen maanden erg veel gedraaid. Deze dame leren kennen toen ik in Marokko was. Waar ik net daarvoor 6 maand in Spanje was en ik op een toffe manier mijn Spaans wilde blijven onderhouden. Daarom wat Spaanse artiesten opgezocht en ben ik al snel bij Carla terecht gekomen. Carla heeft een fantastische stem, maar dit album duurt toch iets te lang, vooral omdat het toch iets teveel hetzelfde is. Ook de andere nummers zijn toch iets minder dan de eerder genoemde nummers, maar ik mag zeker graag naar Carla luisteren.