Scandal - Baby Action (2011)

Japan
Rock / Pop
Label: Epic

1. Glamorous You (4:06)
  2. Sono Toki, Sekai wa Kimi Darake no Lane (3:12)
  3. Love Survive (4:41)
  4. Sparkling (3:51)
  5. Burn (5:19)
  6. Appletachi no Dengon (4:18)
  7. Tokyo Skyscraper (4:38)
  8. Pride (4:31)
  9. Haruka (5:07)
  10. Scandal Nanka Buttobase (3:27)
  11. Very Special (4:44)
  12. One Piece (5:54)
avatar van Der Untergang
Naar mijn mening hun beste werk tot nu toe, met Temptation Box leek het even minder te gaan, maar met dit album overtreffen ze zelfs gemakkelijk Best Scandal. Twaalf geweldige nummers.

avatar van MDV
MDV
Ik ben bang dat ik dar anders over denk Der Untergang. Ook ik vond Temptation Box een stap in de verkeerde richting, maar dit vind ik eigenlijk nog wat minder. Ik hoor hier toch te veel nummers die niet eens zo goed zijn en ook nog eens verzopen worden in overproductie. Nummers als Scandal Nanka Buttobase redden de derde ster nog, maar ik vind dit echt de minste van Scandal. Ik begon me toen Baby Action uitkwam een beetje zorgen te maken dat Scandal al vroeg uitgeblust zou zijn, maar gelukkig is Queens are Trumps weer een stuk beter .

avatar van Der Untergang
Queen are Trumps, mooi album, vind ik toch weer iets minder, maar beter als Temptation Box. Eigenlijk vind ik alleen Very Special en Glamorous You wat minder dan de rest, maar Haruka, Burn, Sparkling, One Piece, Scandal Nanka Buttobase, Sono Toki enz. kun je me altijd voor wakkermaken

Maar het is wel grappig om te zien dat ondanks we beiden van Scandal houden, een best uiteenlopende smaak hebben.

Voor mij is het:

Best Scandal
Queens Are Trumps
Temptation Box
Baby Action

Dat zijn we het in ieder geval eens over... Nergens over eigenlijk . Naast dat Scandal een goede band is uiteraard!

avatar van McSavah
Als je Baby Action wegdenkt hebben jullie anders gewoon hetzelfde rijtje