Barbra Streisand - Stoney End (1971)

Label: Columbia

1. I Don't Know Where I Stand (3:46)
  2. Hands Off the Man (Flim Flam Man) (2:33)
  3. If You Could Read My Mind (3:51)
  4. Just a Little Lovin' (Early in the Mornin') (2:29)
  5. Let Me Go (2:22)
  6. Stoney End (2:59)
  7. No Easy Way Down (3:52)
  8. Time and Love (3:40)
  9. Maybe (3:10)
  10. Free the People (3:18)
  11. I'll Be Home (2:54)
avatar van Marmelstein
Goed album uit 1971. Streisand zingt de muziek van o.a. Joni Mitchell, Randy Newman (hij speelt ook zelf piano op het album) en Harry Nilsson.

avatar van FunkStar
Een erg mooie CD van Barbra Streisand. Jammer dat je deze CD nooit zoveel tegenkomt en misschien is dus dit album ook wel geflopt?

Dit album staat bol van de covers zoals Stoney End, Just A Little Lovin, If You Could Read My Mind en No Easy Way Down.

Stoney End en Hands Off The Man zijn mijn favorieten!

BobbieMarley
Marmelstein schreef:

Het is het eertse album van Streisand dat meer pop muziek bevat.

En natuurlijk nummers van Laura Nyro!!!

avatar van Gert1980
Marmelstein schreef:

Het is het eertse album van Streisand dat meer pop muziek bevat.

Niet waar, Twee jaar eerder deed ze dit al met het (helaas) geflopte What About Today?

avatar van Gert1980
FunkStar schreef:

Zeker niet geflopt, één van Streisand's best verkopende albums en deze zette haar in muzikaal opzicht in 1971 opnieuw op de kaart en bezorgde haar een compleet nieuw publiek, vandaar de zo goed als alleen maar pop albums in de jaren zeventig.