An Pierlé - Helium Sunset (2002)

België
Label: WEA

1. Sorry (4:46)
  2. As Sudden Tears Fall (4:13)
  3. Nobody's Fault (4:58)
  4. Sister (2:59)
  5. Kiss Me (4:26)
  6. Helium Sunset (3:10)
  7. Medusa (3:58)
  8. Once Again (4:08)
  9. Sing Song Sally (3:25)
  10. Leave Me There (4:11)
  11. Walk (5:07)
  12. Here in the Woods (7:56)
  13. (Il Est 5 Heures) Paris S'Eveille * (3:56)
  14. Sing Song Sally [Live] * (4:07)
  15. Sister [Live] * (2:56)
  16. 18 Nicotene [Live] * (3:02)
  17. Medusa [Live] * (5:37)
  18. Nobody's Fault [Live] * (5:05)
avatar van swoon
Zeer goede cd. Vooral As Sudden Tears Fall, Nobody's Fault, Helium Sunset en Sing Song Sally zijn steengoed.

Een dikke 3.5* voor dit album, en ik ben heel benieuwd naar haar nieuwe.

avatar van swoon
Toch maar een halfje bijgedaan. Zeer mooie plaat.

Prachtig album . Vind elk liedje eigenlijk wel goed op een andere manier ! Maar Nobody's fault , sorry en As sudden tears fall zijn mn favorieten !

flebbie
Wat maken die Belgen toch een heerlijke muziek zo nu en dan. Petje af voor dit meesterwerkje.

avatar van Wups de Aap
Dit is één van de albums die mij heel erg heeft geinspireerd!
Ik vind het het een geniaal album! Alleen heb ik hem helaas weer iets te vaak gehoord.

Thijssie024
Naast An en haar piano nu ook een band, die het geheel wat warmer aankleden naar mijn smaak, maar nog steeds die drukkende sfeer van Mud Stories. Live komen de songs helemaal tot hun recht.

avatar van Jazzthieve
Wat een saaie bedoening is dit zeg. Om erbij in slaap te vallen.