Skiggy Rapz - Satellites (2013)

Label: Beats Broke

met DJ DNS, Eefje de Visser en Jeroen Doppen

11. Put It On (3:03)

met Diggy Dex, Max van Winklehof en Roland Smeets

12. Sharona (3:05)
  13. Ready for the Fire (4:57)

met Nold en Tienus

avatar van Slowgaze
Ondanks een aantal mindere momenten, is Satellites een onderhoudend, levendig album geworden waarop hiphop en pop mooi samenkomen. Lees mijn recensie hier.

avatar van ThingMan
Deze man nu 2 maal gezien bij Diggy Dex. Kende hem al maar dit plaatje maar eens aangeschaft. Klinkt aangenaam. Beetje jazz. Geen uitschieters voor mijn gevoel maar gewoon wel vrolijke relaxte rap.

avatar van Shelter
Het begint allemaal aardig; lekkere beats, skiggy rapz die zijn ding doet en ondanks zoet en poppy niks aan het handje. SPR is een gedrocht maar er wordt afwisselend goede tot ok tracks ten gehore gebracht. Dan zitten we bij track 9 en wordt het van dramatisch tot uiterst beschamend. De laatste helft maakt dit album een die mij niet snel doet toe bewegen om het ooit weer op te zetten.
De man heeft zo'n talent en dan doet hij dit....onbegrijpelijk!