Retribution Gospel Choir - 3 (2013)

Label: Chaperone

1. Can't Walk Out (19:56)
  2. Seven (21:33)
avatar van bonothecat
Zeker aan te raden voor de Low liefhebbers. Low Plays loud.

avatar van The Scientist
Omdat ik toch ergens echt positief over moet zijn dit jaar (verrassend veel platen die me tegenvielen, oa. Colleen, Man Man) geef ik deze meteen 4,5*

Heb wel eens oudere platen van ze gehoord, maar vond die redelijk onvergelijkbaar... Hele jamsessies dit, het 2e nummer (met Nels Cline op gitaar) deed me een hoop aan Crazy Horse denken... Maar het heeft power, het heeft karakter, en het is eigenlijk de eerste plaat die me echt verrast dit jaar.

avatar van korenbloem
indirect als tip van Jelle gekregen op slsk, en kan het niet anders dan op dit moment met hem eens zijn. Heerlijke psychedelische jamsessies, met hier en daar een zelfverzekerd vleugje slowcore.

Eens met Wetenschapper, dit is geweldig. Heerlijk trippy jamsessies. Ik ken het 1e album van deze band, die best leuk was, maar dit is zoveel beter.