Queen Adreena - Drink Me (2002)

Label: Rough Trade

1. Pretty Like Drugs (4:01)
  2. Kitty Collar Tight (2:38)
  3. Siamese Almedia (3:16)
  4. Razorblade Sky (4:27)
  5. Sleeping Pill (3:18)
  6. A Bed of Roses (2:00)
  7. My Silent Undoing (3:19)
  8. Desert Lullaby (4:42)
  9. Under a Floodboard World (2:52)
  10. Hotel After Show (3:08)
  11. For I Am the Way (4:36)
avatar van voskat
Toch de beste rockband van Groot Brittannië.

Ontdekt in het voorprgramma van een concert van Marilyn Manson. Het gros van het Manson publiek kon er niet mee uit de voeten, maar ik vond het erg leuk. Lekker stevige rock met sexy vrouwlijke vocalen.

avatar van Pauluzz de BK
Tja ik was er ook, en herkende ze niet eens (te erg), pas toen ze 'Pretty Polly' inzetten van hun ge-wel-dige (wat mij betreft) CD 'Taxidermy' viel het kwartje. Zal de CD hier eens aanmelden..

Zwaar onderschatte band. Jammer hoor. Taxidermy is stukken beter, maar dit is toch ook nog steeds een 4 waard hoor. Als er een nieuw album komt als opvolger voor TBATB ben ik benieuwd welke richting dat opgaat. Hoop weer iets experimenteler