Radiohead - Drill (1992)

Label: Capitol

1. Prove Yourself (2:33)
  2. Stupid Car (2:27)
  3. You (3:23)
  4. Thinking About You (2:15)
avatar van HiLL
Wat een spuug lelijke hoes. Hoe is de muziek?

3 van de nummers staan ook op Pablo Honey, al is dit een snellere versie van Thinking About You, vermoed ik.

avatar van bloempje24
Alleen een collectors item. Verder niets bijzonders. Hier betaal je 150 euro voor, bij een bootleg ben je voor twee tientjes klaar.

avatar van kaztor
herman schreef:

Dit zijn allemaal andere opnames dan op Pablo Honey.

Het staat ook op de bootleg Oxford's Angels.

Kid A(cid)
bloempje24 schreef:

Of je plukt hem van het internet af

Kid A(cid)
Prima EP hoor, niet zo heel super sterk, maar toch een goede *3,5.

avatar van ZERO
De versie van 'Thinking about you' is hier een stuk sneller. In plaats van een rustig, acoustisch nummer, hebben ze er een rocknummer van gemaakt. Volgens mij mag ik deze versie nog 1000x horen, ze zal nooit in de buurt van het origineel komen. Erg zwakke 'remix' wat mij betreft!

blaauw
stupid car is prachtig

Stupid Car is inderdaad een erg mooi nummer!

avatar van Eveningguard
Als je zo'n bedrag ziet ben je spontaan geen liefhebber meer...