Paul Wall - The People's Champ (2005)

Label: Swishahouse

1. I'm a Playa (4:25)

met Three 6 Mafia

2. They Don't Know (3:39)

met Bun B

3. Ridin' Dirty (4:27)

met Trey Songz

4. State to State (4:12)

met Freeway

5. So Many Diamonds (3:57)

met T.I.

6. Smooth Operator (3:15)
  7. Sittin' Sidewayz (3:49)

met Big Pokey

8. Internet Going Nutz (4:43)
  9. Trill (4:09)

met B.G. en Bun B

10. Sippin' tha Barre (4:39)
  11. Drive Slow (4:33)

met Kanye West en GLC

12. March N' Step (3:48)

met Grit Boys

13. Got Plex (3:46)

met Archie Lee & Cootabang

14. Girl (4:38)
  15. Big Ballin' (4:02)
  16. Sip-N-Get High (3:46)

met Aqualeo

17. Just Paul Wall (4:10)
avatar van Word_Play
Wat een spuuglelijke cover. Maar hij maakt wel hele dikke muziek. Er zit trouwens nog een chopped & screwed versie bij als bonus disc. Tracks als Drive Slow krijgen dan een hele andere vibe.

****.

Hij maakt egt goede muziek de beats zijn strak en zijn stem is heel apart en dus uniek!! four stars

50 Cent maakt wel een slimme zet door deze heer te benaderen voor G Unit ... ik veronderstel dat dit de heer's grote ticket is voor de massa .....

avatar van Word_Play
Paul Wall bij G-Unit?! Lijkt me sterk...bron?

Hij zit niet bij G unit ofzo , maar 50 benaderde hem blijkbaar wel ...

avatar van Cath
Huh, Drive SLow staat ook op KanYe´s album..:S

nummer 7 , sittin' Sideways , die is echt goed , maar Paul Wall in G-Unit , ahum G-UNOT , zie ik niet zitten

1,0
# 14 girl heerlijk nummertje

Relax
Het lijkt alsof hij steeds Pauw Wow zegt inplaats van Paul Wall...
Beats zijn echt net als Three Six Maffia, niet echt zoiets, maar de style.
Lekker, 3.5.

Harco
inderdaad, "pauw wow", hahaha.
en paul wall bij g-unit lijkt me ook sterk.

eazyfan
wow die kerel heeft een lelijke kop,hoorde die kerel rappen op Wild'N'Out en die show is even erg als zijn raps.
en die track Grillz met Nelly was verschrikelijk zielig.

avatar van luc011190
eazyfan schreef:
en die track Grillz met Nelly was verschrikelijk zielig.

Joehoee, ik ben het met je eens.

Die grills schijnen op in de VS een gigantische rage te zijn, ik vind het zachtgezegd niet echt een siraad voor je gezicht.

Ik ben dit album gaan luisteren, omdat hij op Drive Slow stond, met Kanye West, mijn grote idool op dat moment. Toen ik dit album hoorde was de schok wel behoorlijk groot, op het moment dat ik de man zelf, met bijbehorende clip zag, was de schok zo mogelijk, nog groter.
Vre-se-lijk album, ongetalenteerde rapper met irritante DirtySouthproducties (ja sorry, maar dat ligt me helemaal niet). Ook niet echt positieve uitschieters...

1,5 *

trapboy
jonges dit album was meteen op nummer beland in america dus wat is er met al die haters haha

|Joël|
Ik dacht in het begin dat hij Bow Wow zei toen ik hem nog niet kende
Er zitten wel redelijke nummers tussen maar echt heel goed is het allemaal niet.

avatar van MJ_DA_MAN
trapboy schreef:

Ja dus? Maakt dat het meteen een goed album? Deze gast straalt gewoon domheid uit.

Relax
Relax schreef:
Het lijkt alsof hij steeds Pauw Wow zegt inplaats van Paul Wall...
Beats zijn echt net als Three Six Maffia, niet echt zoiets, maar de style.
Lekker, 3.5.

zei ik dat ??

avatar van T.O.
Ik vind Sittin' Sidewayz een heel lekker nummer eerlijk gezegd: de 'goede' kant van Dirty South gecombineerd met een soort ouderwetse gangsta-beat.

Maar heb nog wel veel twijfels over de rest van het album, gezien de gastartiesten en zo

|Joël|
T.O. schreef:

Sittin' Sidewayz is ook wel het beste nummer op het album.
Drive Slow is ook goed die staat ook op Late Registration van Kanye West, die ken je denk ik wel

T.O. schreef:

Ik vind het album een consistente vibe hebben, die ook op Sittin' Sidewayz aanwezig is. Zeker een kans geven.

avatar van hycine
Sittin'Sideways en Oh Girl is wel een goed nummer rest gaat het wel dus een 2.

MJ_DA_MAN schreef:

net zoals de rest van amerika

avatar van Backslap
1,5
Beats zijn soms wel nice , maar als je dieper luistert is het wel erg slecht allemaal

Mezelf
Word_Play schreef:

Ben ik het helemaal mee eens. Echt een album dat als "eenheid" klinkt. Niet losse nummers bij elkaar. Ik kan het ook zonder moeite helemaal doorluisteren. Ik vind het gewoon een dikke 4 waard.

avatar van j.b.b.l
Oke ik ga niet liegen tegen jullie of tegen mezelf(ik bedoel niet de user ) maar ik vind Paul Wall best leuke muziek maken.Zijn tweede album was kut maar ik heb echt genoten van nummers als Sittin Sideways en Trill die ik in 2005 grijs draaide.Ook heb ik nog een confession to make.Ik vind Mike Jones in zijn begin periode best wel vermakelijk.

foute vent met een paar goeie nrs.
vul zelf maar in welke

avatar van jelmer19
oompie schreef:
foute vent met een paar goeie nrs.
vul zelf maar in welke

Aah komop vertel nou ff, anders moet ik hem weer helemaal zelf gaan beluisteren

voor mij van AL zijn albums
beak em off
tey dont know
trill
sittin sidways
deze is beter- pourin´up van mike jones

avatar van Stapler