Flume - Flume (2012)

6. Insane (3:33)

met Moon Holiday

7. Change (2:30)
  8. Ezra (3:37)
  9. More Than You Thought (4:05)
  10. Space Cadet (2:12)
  11. Bring You Down (4:38)

met George Maple

12. Warm Thoughts (3:48)
  13. What You Need (4:10)
  14. Star Eyes (2:26)
  15. Holdin On (2:34)
avatar van Gloeilamp
Holdin On is een heel sterke single, snel eens dit hele album gaan checken. Ben erg benieuwd

avatar van Kuk
Kuk
Als geheel staan er wat te veel fillers op, maar met knallers als de opener, Sleepless en On Top is hier overduidelijk voldoende potentie in deze Flume fijn in de gaten te houden.

avatar van ArnoldusK
Prachtig !

avatar van Jordipordie
Lekkerrrr! Van lekker up-tempo tot heerlijk loom

avatar van Shelter
Vorig weekend in Bali gehoord, daaaaamn dit is nice.
Prefuse 73/Way Out West/DJ Shadow/wat trance achtige dingetjes/electronic en raps in 1.
Ja ik dig dit wel. Er is ook een vette track met Stalley op een ander album die is echt relaaaxed.

avatar van Shelter
Ik heb de Maxi pack nu met 3 CD's en 1 DVD... echt super vet!
Dus deze cd en de tweede is met allerlei rappers, andere tracks ook.

Heerlijk album! Origineel, kwaliteit en veel afwisseling. Insane 1 van de vetste tracks ooit.
Flume live gezien op melt en dat maakt het helemaal af. 5 sterren voor deze held!

avatar van TornadoEF5
Ik vond het tegenvallend. De goede nummers kende ik al.