The Beatles - 4-by the Beatles (1965)

Alternatieve titel: 4 by 4

Label: Capitol

1. Honey Don't (2:59)
  2. I'm a Loser (2:33)
  3. Mr. Moonlight (2:37)
  4. Everybody's Trying to be My Baby (2:23)
is deze op cd?
voor de muziek hoef je 'm niet te kopen, maar toch...
voor de heb

avatar van Music4ever
Heb deze ook nooit op cd gezien.

avatar van HiLL
Nou is Ik ben een verliezer wel erg lekker. Die hoes is zo fout!

nee joh, die hoes is helemaal sixties

avatar van HiLL
Ja is ook zo...ben gek van de Sixties, maar toch wel fout..leuk fout.

okee, mee eens
de Stones gingen poseren in dameskleding in een rolstoel
geweldig
en schokkend voor die tijd
wat stelt dit dan nog voor
onder moeders paraplu, nogmaals echt sixties

avatar van avdj
Dat poseren in dameskleding is daarna nog vaak gekopieërd door bijv. Queen.

maar voor Freddy was dat niet vreemd
was met voorbedachte rade

ettettummu schreef:
maar voor Freddy was dat niet vreemd
was met voorbedachte rade

avatar van HiLL
Sterker nog Freddy was een vrouw.

avatar van Brain Stew
Mischien is dit ook wel iets voor jullie Beatles-fans.
Een prachtig boxje met 14 EP's op cd formaat. allemaal met orginele hoezen. Vooral die van the Magical Mystery Tour is mooi met een 20 pagina's lang stripverhaal erin.

Brain Stew schreef:
Mischien is dit ook wel iets voor jullie Beatles-fans.

Ziet er goed uit idd! Maar centjes he...

avatar van Brain Stew
Dat klopt. Maar toen ik hem gister bij de Media-Markt zag liggen kon ik het niet laten.

avatar van HiLL
O beter! En hoe klinkt het? Wat kostte ie daar?

avatar van Brain Stew
Hij kost 79 euries. Ik ben er vooral blij mee omdat het bv de beste nummers van Beatles for Sale (Die normaal toch echt te veel filler heeft) of A hard Days Night heeft.
Alle EP's, behalve de laatste zijn in mono, en dat maakt sommige nummers nog beter. Hier zie je hoe het er uit ziet: http://www.camino.co.uk/shop/detail.html?cat=65&productref=211

Looking good! Have fun!

I'm a Loser

I Know..

HiLL schreef:
I Know..

......................

avatar van avdj
Die gaat wel. De andere drie kunnen me niet bekoren. Maar ja, het is dan ook 40 jaar oud!

als ik schrijf dat je 'm voor de muziek niet hoeft aan te schaffen, bedoel ik dat iedere fan die nummers al heeft.
als hebbedingetje, nogmaals, is een heel ander verhaal

avatar van avdj
Ja ik snap wat je bedoel. Voegt natuurlijk niks toe in principe.

avatar van Toon1
Hier zet de platenmaatschappij met "Honey Don't" en "Mr.Moonlight" de twee zwakste nummers van het zo al mindere "Beatles For Sale" samen op één EP.

Bob Cremers
I'm Loser een mooi nummer.

Bob Cremers
Nou snap ik de titel pas 4 By The Beatles, op dit album heeft ieder Beatle iets gezongen.

EVANSHEWSON
Toon1 schreef:

Inderdaad, I'm A Loser moet hier de meubels redden.

***1/2

Harald
"I'm A Loser" is natuurlijk de sterkste song op deze e.p. maar met de Lennon rocker "Mr.Moonlight" en het in Carl Perkins style van Ringo gezongenen "Honey Don't" is niets mis mee.

avatar van novalepidoptera
Deze E.P. (Capitol) is voor de amerikaanse markt bedoeld. De europese E.P.s(Parlophone) van Beatlles for sale zijn veel sterker; 1e E.P. Rock and Roll Music-No Replay- Eight days a week -I'm a Loser.
2e E.P.I'll Follow the Sun- Baby's in Black- Words of Love-I Don't want to Spoil the Party.
Maar deze E.P. is ook leuk alleen moeilijk aan te komen.