Rita Corita - De Regenboog Serie (2008)

geen stemmen

Label: Telstar

1. Koffie (2:51)
  2. Ied're Zondag Strijk en Zet (3:07)
  3. Ik Ben Veel Te Bescheiden (3:40)
  4. Oh, La, La, Alexander (4:29)
  5. Nog Vele Jaren (3:19)
  6. Schouder aan Schouder (4:13)
  7. Wat Ik Je Zeggen Wil (3:59)
  8. Levenscaroussel (2:48)
  9. Gelukkig Zijn (3:27)
  10. Het Is Zo'n Fijne Dag Vandaag (4:19)
  11. Was Dat Nou Maar Waar (2:48)
  12. Oh Piet (2:50)
  13. Zon, O Zon (3:22)
  14. Ik Heb Geen Vrijer (2:31)
  15. Het Wachten Is op Magere Hein (3:56)
avatar van nlkink
De grote bekende hit is hier natuurlijk het onverwoestbare Koffie, zelfs VOF De Kunst heeft daar met Een Kopje Koffie geen verandering in kunnen brengen. Nog altijd leuk om af en toe te horen. Verder ken ik alleen nog Oh Piet en Gelukkig zijn. Niet genoeg om er een waardering aan te hangen.
Het Wachten Is Op Magere Hein is wat achterhaald, want die heeft haar twintig jaar geleden al opgehaald.

avatar van zaaf
Jaja, die Ritaatje. Ik sta nog elke dag op met haar koffie en dan heb ik het beste moment alweer gehad.

En verdorie! Kant aan mijn broek! Staat er niet op! Enorme trend geweest destijds.

avatar van nlkink
Rita Corita verdient een completer overzicht. Kant Aan Mijn Broek ken ik nl. ook. Dat zo'n kraker nou weer mist. Op elke verzamelaar ontbreekt altijd wel iets.

avatar van zaaf
Dat uitgevers daar geen uitdaging in zien...

avatar van Poeha
Kant aan Mijn Broek mist zeker. Koffie staat als een huis.

Ooit samen met Bueno de Mesquita, André van Duin en Rudi Carrell....gouden tijden, althans zo staat het nog ergens genoteerd, diep in mijn gedachten.

avatar van Dibbel
Kant Aan Mijn Broek was min of meer een carnavalshit in '79.
Die staat wel hier op. En die heb ik.
Vlooiencircus staat er jammer genoeg ook niet op.
Het wachten is wel op de kringloopwinkel, die deze CD ooit gaat hebben liggen

Koffie koffie! Geinig nummertje. Wat ik me oprecht afvraag, wie heeft ooit de naam Rita Corita bedacht, en vooral, waarom?

avatar van Dibbel
Van de Wiki:
Ze trouwde met haar accordeonleraar, Coen Ooms, en zij vormden samen het duo "Co-Rita".

Aahh.. verhelderend