The Beatles - Love Songs (1977)

Label: Parlophone

1. Yesterday (2:09)
  2. I'll Follow the Sun (1:55)
  3. I Need You (2:35)
  4. Girl (2:38)
  5. In My Life (2:32)
  6. Words of Love (2:19)
  7. Here, There and Everywhere (2:30)
  8. Something (3:07)
  9. And I Love Her (2:31)
  10. If I Fell (2:26)
  11. I'll Be Back (2:25)
  12. Tell Me What You See (2:43)
  13. Yes It Is (2:47)
  14. Michelle (2:46)
  15. It's Only Love (2:04)
  16. You're Gonna Lose That Girl (2:24)
  17. Every Little Thing (2:08)
  18. For No One (2:05)
  19. She's Leaving Home (3:39)
  20. The Long and Winding Road (3:39)
  21. This Boy (2:20)
  22. Norwegian Wood (2:09)
  23. You've Got to Hide Your Love Away (2:15)
  24. I Will (1:50)
  25. P. S. I Love You (2:01)
Bob Cremers
Ik vind de verzamel platen altijd mooi.

Pieter Paal
Een jaar hiervoor waren alle rock 'n' roll-nummers geordend en op een dubbel-album verschenen en nu was het tijd voor alle rustige nummers. Op deze manier werden al eerder verschenen nummers opnieuw verkocht.

'n mooie verzamelaar. Wat waren ze toch goed he!

Father McKenzie
Niets zo nutteloos dan verzamelaars, maar vaak ook niets zo leuk, nutteloos of niet, het zijn mooie hebbedingen voor de ware fan.
Zo ook deze, uit een tijd dat men nog werk maakte van mooie hoezen!

Tja... weer een verzameling, maar de songs blijven gewoon ijzersterk.

avatar van ArnoldusK
Zien liggen op vinyl voor 5 euro.
Maar zonder hét liefdeslied van de Beatles: I Want You...
Dus laten liggen...

avatar van nlkink
Deze heb ik ooit nog gehad, o.a. vanwege de in die tijd wat lastiger te vinden B-kantjes Yes It Is en This Boy. Een jaar of twee later kwam Rarities uit en in 1988 Past Masters en toen heb ik dit album maar weer de deur uitgedaan, overigens zoals ik dat ook heb gedaan met het in 1976 verschenen dubbelalbum Rock 'n' Roll Music. Het opnieuw uitbrengen van het bekende werk door het aan een thema op te hangen is natuurlijk een hele aardige manier om het nog eens te verkopen maar wat mij betreft leverde het alleen bij het in 2005 verschenen Love iets nieuws op.

Sinds kort op vinyl. Een heerlijke compilatie van de mooie 'kleine' Beatles liedjes. Voor mij vooral waardevol vanwege het rustige liefdessfeertje wat prima past bij een goed glas wijn bij kaarslicht.