Three 6 Mafia - Most Known Unknown (2005)

Label: Sony

1. Most Known Unknown Hits (1:28)
  2. Stay Fly (3:57)

met Young Buck en 8Ball & MJG

3. Roll with It (3:02)

4. Don't Violate (3:50)

met Frayser Boy

5. Swervin' (3:36)

met Mike Jones en Paul Wall

6. Knock tha Black Off Yo' Ass (4:20)

met Project Pat

7. Poppin' My Collar (2:57)

8. Hard Hittaz (4:13)

met Boogiemane

9. Side 2 Side (3:38)
  10. Half on a Sack (3:27)
  11. Skit (0:26)
  12. When I Pull Up at the Club (4:31)

met Paul Wall

13. Pussy Got Ya Hooked (4:20)

met Remy Ma

14. Don't Cha Get Mad (3:24)

met Lil' Flip

15. Body Parts 3 (4:07)

met Hypontize Camp Posse

16. Stay Fly [Remix] (3:51)

met Slim Thug, Trick Daddy en Project Pat

17. Outro (2:43)
  18. Got It 4 Sale * (4:31)

met Chrome

19. Let's Plan a Robbery * (3:06)
  20. Dancin' on a Pole * (3:49)

met Chrome

21. Ain't Got Time for Games * (4:04)
avatar van seanpuffy
i'ts a fight soundtrack van rocky balboa is echt een super song. staat wel niet op deze cd.

Jah, jammer dan

Maar de 5de nummer sprak me aan.

Weinig Vernieuwend

avatar van ferdi2307
heerlijk

avatar van Alter-E
Deze Album is TE gruwelyk: Poppin' My Collar

JET_JAGUAR
Beste three 6 album.
Stay Fly, Poppin' My Collar, Don't Violate en Pussy Got You Hooked zijn de stand outs.

SvV_Ying
Erg hoog gemiddelde voor een hip-hop album. Zal eens kijken of ik hem nog ergens kan krijgen

De Schaafkaas
Muziek vol met energie en kracht. De lyrics zijn echt te triest maar het geheel is toch vrij aardig, vooral met goede speakers.

avatar van Anne Maaike
Beats zijn in orde, maar de raps daarentegen stellen weinig voor. Dit maakt het niet meer dan een middelmatig album.

bennerd
Net iets minder dan When the Smoke Clears, maar toch weer een heel fijne plaat. Kan hier meer van genieten dan hun horrorcore-platen.

Edit: verdomme, blijken er een stuk of twee full-lengths tussen te zitten... Eens opsnorren.

avatar van Silky & Smooth
Er staan een paar nummers op die de flow een beetje uit het geheel halen, waardoor het album wat te lang aanvoelt. Nummers als Stay Fly, Poppin' My Collar en Half On a Sack maken dat gelukkig ruimschoots goed.