Daryll-Ann - Don't Stop (2004)

Label: Excelsior

1. Freeway (3:41)
  2. When War Is On (3:15)
  3. We Love Danger (4:31)
  4. Strange (3:23)
  5. The Movin'Men (3:57)
  6. Fame (3:16)
  7. 10.45 (4:30)
  8. Wild Side Brother (3:51)
  9. You and Me Darlin' (3:27)
  10. Raga the Messenger (5:23)
  11. Close to You (3:59)
avatar van Spliffy McGreen
Dit is echt een top album van Daryl-Ann.
ik draai het al tijden and it's still not boring me!!!

koop dit album

HELEMAAL MEE EENS!!!!

avatar van rzasa
22 januari komt de cd van Do-the-Undo uit, Anne Soldaats nieuwe band.

Onderaan hun site staat een player waarop je de eerste 3 nummers van het album alvast kunt horen. Dat belooft wat!

Afgelopen voorjaar Anne en de aso's gezien. Toen de 3 pareltjes van deze plaat voorbij kwamen was mijn avond gemaakt.
Parel 1: we love danger
Parel 2: The movin' men
Parel 3: Raga the messenger.

Sorry Jelle, maar Anne's nummers sprongen er op deze plaat echt uit....

avatar van Cor
Cor
Opnieuw mooi, deze zwanenzang van Daryll-Ann. Fijne set met gevarieerde songs, waarin het vakmanschap van de heren nogmaals geëtaleerd wordt. Goed dat ze weer aan het touren zijn.

avatar van Frenz
Snap de mindere waardering t.o.v. Weeps & Happy Traum niet zo. Variatie, ingetogen, scherp soms en net als de twee genoemde albums hele fraaie liedjes die hier en daar emotioneel in staat zijn me te raken, Strange is daar een mooi voorbeeld van. Bovendien een album dat je in z'n geheel luistert en daarin overstijgt deze de rest mss wel.

avatar van Frenz
Mensen please, gewoon luisteren, blijven luisteren en dan nog een keer.

Gewoon zo'n mooie liedjes, punt