Craig David - The Story Goes... (2005)

R&B
Label: Warner Bros.

1. All the Way (3:56)
  2. Don't Love You No More (I'm Sorry) (4:03)
  3. Hypnotic (4:19)
  4. Separate Ways (4:01)
  5. Johnny (4:20)
  6. Do You Believe in Love (3:46)
  7. One Last Dance (3:46)
  8. Unbelievable (3:22)
  9. Just Chillin' (4:41)
  10. Thief in the Night (4:26)
  11. Take 'Em Off (4:06)
  12. My Love Don't Stop (4:12)
  13. Never Should Have Walked Away (4:02)
All The Way is leuk maar de rest (geeeeeeeeeuw)

Goede cd, vind bijna alle nummers goed

avatar van christina
ooeeeh ik vin die echt goe voor al i'm sorry en die is zo knap eeee!!!!!!!

christina schreef:
ooeeeh ik vin die echt goe voor al i'm sorry en die is zo knap eeee!!!!!!!

avatar van Justinx
Het is zeker even wennen allemaal, vooral het merendeel aan zwoele nummers. Bij het nummer Take 'Em Off wordt je gewoon bijna uitgekleed! Dat gaat me wel een beetje ver dat gekwijl maar zo heeft het album ook wel weer zijn sterke kant te weten Hypnothic en Just Chillin'. Ik vind het geen slechte cd.

Ik vind het echt een super album. Net zoals Craig's vorige albums, blijft dit album ook echt leuk, hoevaak je het ook luistert. Separated ways / Johnny / Don't love you no more, vind ik erg mooie liedjes. De cd neemt vrolijkheid met zich mee maar idd ook zwoelheid, dat vind ik er juist zo leuk aan. En zijn stem is gewoon heel fijn

avatar van jowietje
1,5
Ik vind dit album echt een tegenvaller, zijn vorige albums waren stukken beter. Dit album zit ik maar saai weinig tot geen beats.

Thisisme
jowietje schreef:

Dat is dan ook de bedoeling. Zoals Craig David zelf zei: een album met gevoel.

avatar van jowietje
1,5
Mijn zus gaat er morgen heen

avatar van Justinx
Concert in Heineke Music Hall vorige maand was te gek!

Dit is een fantastisch goede album,er staan hele mooie liedjes zoals "One Last dance","Hypnotic,"Let Her Go"enzovoort....
En zijn stem is echt fantastisch !!
Ga zo verder Craig !!

avatar van Judith
Wat heeft ie een rechte haarlijn zeg.

Deze CD klinkt heeel erg goed op het eerste gehoor, een prachtige stem, prachtige nummers, ik stem nog niet.

avatar van realmadrid23
jaja na bobby valentino is hij the best

Fantastische CD.. Lekker onderuitgezakt relax achtergrond om zo naar te luisteren. Gewoon echt relax.

avatar van seanpuffy
stem veranderd van 4.0 naar 5.0

avatar van Reijersen
Per cd daalt Craig qua niveau. Zo was Slicker slechter als Born en is deze weer slechter als Slicker. Neerwaartse spiraal zette zich voort in Trust Me.
Veel te glijerige plaat van deze muzikale man.

Een iets mindere CD van Craig, weinig variatie en gedurfd qua stijl.
Meer ingetogen cd en denk ook het meest persoonlijke tot nu toe.
3/5.