Alan Silvestri - Contact (1997)

Score
Label: Warner Bros.

1. Awful Waste of Space (1:41)
  2. Ellie's Bogey (3:23)
  3. The Primer (6:19)
  4. Really Confused (1:18)
  5. Test Run Bomber (4:25)
  6. Heart Attack (1:29)
  7. Media Event (1:24)
  8. Button Me Up (1:18)
  9. Good to Go (5:11)
  10. No Words (1:42)
  11. Small Moves (5:35)
  12. I Believe Her (2:31)
  13. Contact - End Credits (7:58)
avatar van JohnWilliams
Geweldig Main Theme overigens, wat een prachtige melodie op de piano.

Prachtige soundtrack en mijns inziens de mooiste van Alan Silvestri. Een geweldig Main Theme, zoals mijn voorganger aangaf, maar ik raak ook diep onder de indruk van 'Contact - End Credits'.

Overigens is Contact nog nooit op LP verschenen. Misschien iets voor Music On Vinyl (At The Movies)?

avatar van Darkzone
Marjet schreef:

Dan moeten wij bij hun een verzoek indienen. Met Rock Of Ages is het mij zo ook gelukt

Het zijn erg aardige mensen daar bij MusicOnVinyl en ze staan zeker open voor suggesties. Dus, als wij bepaalde soundtracks graag op vinyl willen hebben, dan loont het vast om ze regelmatig te voorzien van onze wensen. 'Contact' is een prachtige OST die een mooie reissue verdient.