Mudhoney - Since We've Become Translucent (2002)

Label: Sub Pop

1. Baby, Can You Dig the Light (8:26)
  2. The Straight Life (3:33)
  3. Where the Flavor Is (3:34)
  4. In the Winner's Circle (4:27)
  5. Our Time Is Now (3:39)
  6. Dyin' for It (4:55)
  7. Inside Job (2:52)
  8. Take It Like a Man (2:36)
  9. Crooked and Wide (4:54)
  10. Sonic Infusion (7:40)
avatar van Ducoz
Ik heb deze CD op eenofandere manier nooit echt kunnen waarderen.

Bericht verwijderd. Geen MSN-taal aub.

avatar van Ducoz
Ik vind het altijd zo'n onzin he, dat berichten worden gedeleet. Ik kan zoveel andere berichten aanwijzen die zoveel slechter zijn geschreven... Maar goed.

Ik heb de cd dus gekocht bij CDWow, voor een prikkie van maar liefst 1,99 inclusief verzendkosten! Nou was ik aanvankelijk niet zo positief over deze Mudhoney Cd, maar dat is positief veranderd.

Het is weer net iets anders dan alle andere Mudhoney platen maar toch weer sterk en ik vind Arm goed bij stem. Echt een pareltje... hoe heb ik deze nou weer 3 sterren kunnen geven? 4 sterren! Bij deze

avatar van Lexicon Devil
Sonic Infusion heeft echt een turbo-blast. Toptrack!