Fugazi - End Hits (1998)

1. Break (2:12)
  2. Place Position (2:45)
  3. Recap Modotti (3:50)
  4. No Surprise (4:12)
  5. Five Corporations (2:28)
  6. Caustic Acrostic (2:01)
  7. Closed Captioned (4:52)
  8. Floating Boy (5:45)
  9. Foreman's Dog (4:21)
  10. Arpeggiator (4:28)
  11. Guilford Fall (2:57)
  12. Pink Frosty (4:09)
  13. F / D (3:42)
avatar van Oldfart
Hier is de score 13, mooie hoes dekt mooie lading?

sxesven
Jazeker! Erg fijne plaat wat mij betreft, hoewel ik nog niet zó veel van Fugazi ken (enkel Repeater; ik ken meer van Ian's oudere bandjes). Motiveert mij echter wel om nog eens méér Fugazi te gaan horen, want dit is een potje toffe rock met gelijke delen post-punk, emo en noiserock die uitermate goed klinkt!

avatar van Mr. B
Luister dan ook vooral naar The Argument, pas zelf ontdekt erg goed album, kende voorheen alleen oudere werk en Minor Threat.
Leuke herkennismaking met Ian MacKaye.

Mark_Hijmans
Eerste album dat ik hoorde van Fugazi. Ik vond Repeater daarna tegenvallen. End Hits blijft echter een boeiend plaatje. De afwisseling ruig - zacht gaat goed en de baslijnen origineel. Toch mis een beetje vastigheid in dit album. Het lijkt wel of het niet helemaal af is. No Surprise blijft een favoriete track van me.

avatar van itchy
Ik vind dit de beste Fugazi en het gemiddelde is hier dan ook veel te laag .
Avontuurlijk, energiek, spannend, inventief!

avatar van Teunnis
Dit is voorlopig ook mijn favoriete Fugazi. Dit album is tot de nok gevuld met waanzinnig gave muzikale ideeën. Ik neig zelfs naar een 5*-beoordeling.