Anastacia - Pieces of a Dream (2005)

Alternatieve titels: Greatest Hits | The Best Of

Label: BMG

1. Im Outta Love (4:03)
  2. Not That Kind (3:20)
  3. Cowboys and Kisses (4:41)
  4. Made for Lovin' You (3:36)
  5. Paid My Dues (3:22)
  6. One Day in Your Life (3:28)
  7. Why'd You Lie to Me (3:43)
  8. You'll Never Be Alone (4:21)
  9. Left Outside Alone (3:59)
  10. Sick and Tired (3:29)
  11. Welcome to My Truth (4:03)
  12. Heavy on My Heart (4:26)
  13. Everything Burns (3:43)

met Ben Moody

14. I Belong to You (4:27)

met Eros Ramazzotti

15. Pieces of a Dream (4:03)
  16. In Your Eyes (4:10)
  17. Club Megamix (11:48)
  18. I'm Outta Love [Hex Hector Radio Edit] * (4:00)
  19. Left Outside Alone [M*A*S*H Radio Mix] * (3:57)
  20. Paid My Dues [The S-Man's Darkstar Mix] * (5:17)
  21. Sick and Tired [Jason Nevins Funkrock Remix Edit] * (3:24)
  22. Why'd You Lie to Me [Nu Soul DnB Mix] * (6:38)
  23. Love Is a Crime [Thunderpuss Club Mix] * (7:46)
  24. Not That Kind [Kerri Chandler Mix - Radio Edit] * (3:45)
  25. One Day in Your Life [Hex Hector / Mac Quayle Club Mix] * (8:26)
  26. Left Outside Alone [Jason Nevins Global Club Edit] * (3:44)
  27. Not That Kind (Ric Wake Club Final) * (7:05)
  28. Love Is a Crime [Cotto's Doin' the Crime Mix] * (6:33)
  29. Boom [Thunderpuss Tribe-a-pella Mix] * (6:49)
  30. One Day in Your Life [Almighty Mix] * (6:07)
  31. Sick and Tired [Jason Nevins Electrochill Remix Edit] * (3:25)
totale tijdsduur: 1:14:42 (2:31:38)
We gaan langzamerhand richting de decembermaand en dan komen ze als paddestoelen uit de grond: de verzamelaars.
Tja en als je dan 3 albums hebt is het natuurlijk de allerhoogste tijd om met een verzamel-album te komen. Zo ook Anastacia.

avatar van Nicolage Rico
Nou, ik hoef deze cd niet van Sinterklaas te krijgen....

Ik vind 3 albums sowieso wat weinig om daar al weer een verzamelaar uit samen te stellen. Maar tegenwoordig is dat normaal, sterker, na 2 albums doen ze het al

avatar van jordybeukeboom
Naar dat duetje met Eros ben ik wel benieuwd

0,5
Tja, het kan vroeg zijn, maar er stonden nogal wat hits op die 3 albums.. dus dat rechtvaardigt het wel wat natuurlijk.

Ik wil dat duetje horen met Eros.

Ben heel erg benieuwd

leuke hoes

avatar van Ericos
Al haar geweldige nummers op een 'Best Of' CD ..
Nou mooier kan het niet!
Die stem is ongelofelijk gewoon ..
ik ga helemaal uit mijn dak ..

echt een aanrader!

1,0
Een best of van Anastacia. Naar mijn mening zijn er maar weinig goede nummers van haar dus is dit beter een verzamelschijf van wat ze volgens mij zelf mooi vindt. Na 3 albums al een verzamelcd is ook lichtelijk overdreven vind ik. Nummer 2 & 9 zijn geweldig maar de rest is niet om aan te horen.

1,0

anastacia live gezien in pula, kroatie. was een leuke show maar haar muziek vind ik niet zo veel aan..

Deze cd heb ik ook al met het boekje erbij en al haar nummers staan erop die ik allemaal super goed vindt Iedereen uit mijn familie is fan van haar (behalve mijn broertje die houdt van U2 dat vindt ik dan weer niets bleh)
en mijn moeder en ik waren naar concert geweest en was super echt super! van de nieuwe liedjes zijn In Your Eyes en Pieces of a Dream mijn favorieten en de clip voor POAD is ook gaaf. De hoes is ook sexy vind je niet? Ik ken alle nummers uit mijn hoofd en de remix vindt ik ook cool ga ik altijd hard meezingen Keep sprocking girl!

5 sterren

Prima achtergrondmuziek die lekker weg luistert.
Ook al lijkt ze in elk nummer boos te zijn op vanalles en nogwat. Net als Skin, Anouk en Melissa Etheridge. Een kennis van mij noemt dit muziekgenre dan ook "Kwaaie Wijven Rock"!

ze weet goede muziek te maken en heeft aparte stem:).. 4,5

Toch meer goede nummers dan ik dacht. En verrassend goed: Everything Burns met Ben Moody. Duet met Eros Ramazzotti valt dan weer tegen. Toch: 4,0*

avatar van Thunderball
Ik heb laatst hier van de special edition aangeschaft met een remixbonus cd en alles in een prachtig boekje.

Eigenlijk alleen maar hits of op zijn minst bekende nr's, toch gaat haar stem mij na een tijdje lichtelijk vervelen, maar deze uitvoering blijft een mooi hebbedingetje, jammer dat ze geen bril meer draagt: dat maakte haar vrij apart, nu is ze weer een vd vele blonde zangeressen.

Vanwege de vele bekende nr's toch een 3,5!

avatar van catdog
Maar de vele blonde zangeressen hebben geen stem als die van haar

Wat een goede cd is dit.
Ik mis alleen Boom!
Moeilijk om hier 4 favorieten uit te kiezen.
Het zijn allemaal toppers.

Ik verheug me op de nieuwe cd

avatar van Hans Brouwer
Prima verzamelaar! En inderdaad...... een leuk hoesje .

avatar van kaztor
Bij mijn muzikale smaak ligt het zwaartepunt toch veel meer op het rock/metal-vlak. Dat betekent dus dat ik deze cd helemaal niet cool mag vinden, maar regeltjes zijn aan mij niet echt besteedt. Dit vind ik gewoon een hele prettige cd om te beluisteren. Anastacia heeft een heel apart geluid en de muziek klinkt weliswaar heel erg commercieël, maar toch lekker en goed in balans. De hits zijn allemaal grijsgedraait, maar hebben toch niet veel aan kracht verloren vergeleken met (te) veel van haar tijdgenoten. Boom! zit er inderdaad niet tussen, maar dat vind ik gewoon een heel slecht promotie-nummertje voor het WK van 2002, dus dat is m.i. geen gemis. Alleen is het jammer dat die oetlul van een Eros Ramazotti zijn opwachting maakt in I Belong To You en die megamix hadden ze van mij ook wel achterwege mogen laten. Voor de rest is er eigenlijk niks mis.

slaemperayreon
kaztor schreef:

Hmm, interessant, ik wist niet dat er regels waren voor als je metalfan was No offence, hoor. Het is gewoon niet zo dat een metalfan alleen maar metal hoeft te luisteren. Ikzelf ben de laatste tijd bijvoorbeeld best wel into britpop en freakfolk en begin ik blues ook te waarderen. Af en toe heb ik in ieder geval het gevoel dat er sprake is van een soort omgekeerde reflectie: men denkt "ik hou van alles, behalve metal. Dus een metalfan houdt van metal, maar niet van de rest". Maar mijn oh zo filosofische beredeneringen daar gelaten, het is absoluut niet gek dat je je af en toe buiten de metalen zone begeeft

avatar van NewYorkCityLight
Ik moet toegeven, ik had vroeger altijd een gruwelijke hekel aan Anastacia! Die stem en al die brillen! Bleh! Maar gaanderweg luisterde ik vaker naar haar nummers die voorbij kwamen op de radio. Ik was nog lang niet overtuigd om een cd te kopen maar toen ik hoorde dat er een verzamelalbum was heb ik hem wel gekocht.
Deze CD heeft leuke hitjes en leuke nummers, maar hij verveelt wel ontzettend snel. Ik draai hem eens in de ...zoveel tijd.

1. I'm Outta Love 4*
14. I Belong To You (Il Ritmo Della Passione) 4*
15. Pieces Of A Dream 5*
16. In Your Eyes 3.5*

avatar van Veerleke
Anastacia heeft wel een goede stem, anders dan Kelly Clarkson, maar toch ook mooi.

4 stemmen voor deze.

avatar van NewYorkCityLight
De Mix is ook wel erg goed. Vooral omdat ik erg van Trance/Dance houd..

avatar van LucM
Ik kan Anastacia wel waarderen vanwege haar rauwe soulvolle zangstem, al is haar muziek wel wat gelikt. Maar op deze hitcompilatie staan wel degelijke songs met "Im Outta Love", "Left Outside Alone" en "Sick and Tired" als uitschieters.
"I Belong to You", het duet met Eros Ramazotti vind ik minder wegens te zoetsappig en die megamix op het einde is louter bladvulling, daar hadden ze 3 interessantere nummers in de plaats kunnen zetten.
Maar voor de rest is eigenlijk niets mis met deze verzamelaar.

Misterfool
aERodynamIC schreef:

sterker nog (de ouders van) jeff doet(n) het al na een album

avatar van pureshores
de nummers van cd 3 zijn het leukst dus die koop ik wel een keer voor onder de 5 euro.
Vooral nummers van cd2 zijn vreselijk (Why'd you lie to me) en I'm outta love is wel leuk maar te vaak gehoord

wat is er met haar gebeurd want na dat nr I can feel you 2 jaar terug heb ik niks meer vernomen (en dat was wel een leuk niemendalletje )