Simple Minds - The Promised (1997)

Label: Virgin

1. Belfast Child (6:43)
  2. Don't You (Forget About Me) (4:21)
  3. Alive and Kicking (4:50)
  4. Someone, Somewhere in Summertime (4:40)
  5. New Gold Dream (81-82-83-84) (5:37)
  6. Sanctify Yourself (4:00)
  7. See the Lights (4:27)
  8. Waterfront (4:53)
  9. The American (3:36)
  10. She's a River (5:35)
  11. Hypnotised (5:55)
  12. Promised You a Miracle (4:02)
  13. Speed Your Love to Me (4:26)
  14. Glittering Prize (4:00)
  15. Let There Be Love (4:43)
  16. Mandela Day (5:41)
avatar van c-moon
Een snel bij mekaar geharkte verzamelaar uit "Glittering Prize 82/92" "Real Life" en "Good News For The Next World" om Simple Minds (nu ja: Charlie Burchell & Jim Kerr) ' performance op Night Of The Proms 1997 luister bij te zetten.

Afschuwelijke hoes, en binnenin onvolledige en incorrecte discografie. Niet meer te vinden, dit album, en absoluut misbaar. Enkel voor de echte verzamelaar die "alles wil".

Mocht je het al kunnen krijgen, eigenlijk enkel interessant als je de veel betere "Glittering Prize" of "Best Of" verzamelaars OF ALLES al NIET in huis hebt!

avatar van Arno
Ik vind hem anders wel goed meevallen. Vooral het eerste deel dan, daar zijn dan ook de klassiekers te vinden. Wel niet zo goed als de verzamelaar Glittering Prize of het album New Gold Dream, maar toch 4,5*

Weer zo'n typisch geval van mijn toch al schaarse centjes uit de portemoniks kloppen. Ze vragen er GVD(mag dat nog hier) toch ook om alles te downloaden.

avatar van StayVisible
Ik mis I Travel, Lovesong, Ghostdancing en This is your Land, maar verder een geweldige best of editie!