Gabrielle - Find Your Way (1993)

Pop / Soul
Label: Go!

1. Going Nowhere (3:49)
  2. Who Could Love You More (3:54)
  3. Find Your Way (4:40)
  4. I Wanna Know (4:30)
  5. Dreams (3:45)
  6. I Wish (4:46)
  7. We Don't Talk (4:35)
  8. Second Chance (3:23)
  9. Say What You Gotta Say (3:43)
  10. Because of You (3:46)
Prima pop songs hoor.

avatar van Angelo
Vandaag deze CD gekocht voor € 1,00. Van Gabrielle kende ik slechts drie nummers: ‘Dreams’ en ‘Rise’ die weinig bij mij doen alhoewel ik ze overigens niet vreselijk vind, het nummer ‘Out of reach’ daarentegen vind ik nog steeds leuk dus vandaar dat ik dit album maar heb meegenomen en meteen heb beluisterd.

‘Find your way’ klinkt als een gedateerd en (dus) tijdsgebonden album. Het album is een mix van typische jaren ‘90 pop, dance en een vleugje soul. Hoewel het album best aardig klinkt, is het als geheel maar weinig memorabel. Voor mij staat er geen enkel bijzonder en/of noemenswaardig nummer op. Toch sluit ik het niet uit dat dit album in de toekomst nog een luisterbeurt krijgt, maar de aankomende tijd in ieder geval niet.