Eleanor Friedberger - Personal Record (2013)

Label: Merge

10. She's a Mirror
  11. Other Boys
  12. Singing Time
avatar van rolandobabel
Nog geen stemmen? Toch een plaat die wel in de schijnwerpers staat.

avatar van erwinz
Geweldige plaat weer. Na de vroege 70s singer-songwriter pop van Last Summer pakt Eleanor Friedberger nu de new wave gitaarpop uit de late jaren 70 bij de horens. En wederom zonder zich ook maar een moment vast te laten pinnen.

De soundtrack van de zomer die nog komen moet.

Lees mijn volledige recensie op:
De krenten uit de pop: Eleanor Friedberger - Personal Record - dekrentenuitdepop.blogspot.nl

avatar van Norrage
Wat een heerlijk album

avatar van Lura
erwinz schreef:

De soundtrack van de zomer die nog komen moet.

Lees mijn volledige recensie op:

Hoi Eric,

Je vindt dit het een na beste album tot nu toe van 2013 en toch maar 4 sterren!?

avatar van erwinz
4,5 inmiddels