Texas - The Conversation (2013)

Label: [PIAS]

1. The Conversation (2:44)
  2. Dry Your Eyes (2:41)
  3. If This Isn't Real (3:17)
  4. Detroit City (3:42)
  5. I Will Always (2:26)
  6. Talk About Love (3:28)
  7. Hid from the Light (3:32)
  8. Be True (3:15)
  9. Maybe I (2:38)
  10. Hearts Are Made to Stray (2:45)
  11. Big World (3:21)
  12. I Need Time (3:20)
  13. Where Do You Go * (3:43)
  14. I Don't Want a Lover [Live] * (5:33)
  15. Summer Son [Live] * (4:09)
  16. Halo [Live] * (3:53)
  17. In Demand [Live] * (4:22)
  18. The Conversation [Live] * (3:06)
  19. When We Are Together [Live] * (3:55)
  20. In Our Lifetime [Live] * (4:06)
  21. Say What You Want [Live] * (3:45)
  22. Black Eyed Boy [Live] * (4:03)
  23. Inner Smile [Live] * (4:22)
avatar van thelion
8 jaar na hun (of is het inmiddels haar) laatste album komen ze met een nieuw album, ben toch wel benieuwd.
Heb het altijd wel een sympathiek bandje gevonden.

avatar van Robbedoes020
Lekker vrolijk plaatje...wel anders dan haar voorgaande albums.

avatar van erwinz
Helemaal geen slechte plaat van Texas. Na een diep dal dat werd voorafgegaan door platen waarop de band greep naar wel heel erg lichtvoetige deuntjes, keert de band op de nieuwe plaat weer terug in de richting van Southside, het nooit overtroffen debuut. Met hulp van onder andere Richard Hawley en Bernard Butler.

Lees mijn volledige recensie op:
De krenten uit de pop: Texas - The Conversation - dekrentenuitdepop.blogspot.nl

Erwin

In vergelijking met de vorige cd's is dit toch een mindere. Op het openingsnummer na blijven de meeste andere nummers niet lang hangen en er zit een onwelkom rock 'n roll geurtje aan die ik wat minder kan smaken. Zeker geen ramp, maar ook verre van een topper.

avatar van Roxy6
Mooi come back album!