Compact Disk Dummies - Mess with Us (2013)

Belgiƫ

4. Pale Eyes (3:51)
  5. F.E.E.R.S. (2:36)
  6. Wht Y Wnt (2:53)
avatar van LennartDG
Naar deze kijk ik toch zeer uit. Twee broertjes die met hun dancepunk-act enorme furore maakten op Humo's Rock Rally, maar wat een terechte winnaars toch. Origineel, interessant, en ongelooflijk getalenteerd. Overigens hebben ze hun voorliefde voor covers ook al laten blijken, ik hoop stiekem dat The Reeling een sterke Passion Pit-cover is - maar een origineel nummer zou zeker even goed zijn.

avatar van heavenmotel
Super, dat belooft voor de toekomst...

avatar van kobe bryant fan
Redelijk plaatje, met een tof concept maar jammer genoeg middelmatig is uitgevoerd.
De Dance invloeden zijn nogal zoutloos en basic, en het pop/rock ritme heeft ongeveer hetzelfde probleem. Alleen The Reeling is wel echt vet!
Catchy, vermakelijk, sterke zang, ...

avatar van toxief
Ik vind het net iets meer dan middelmatig. Toen ik The Reeling de eerste maal hoorde schrok ik toch een beetje dat het van 2 jonge belgische broertjes kwam...
De eerste 3 nummers op de plaat vind ik al helemaal in orde en ik denk dat de rest wel volgt.

Toen ik het prachtige The Reeling hoorde dacht ik dat we met een eendagsvlieg te doen hadden. Maar deze plaat staat vol met genietbare en uiterst hitgevoelige titels zoals Mess with us, What you want, Pale Eyes, ... Wat mij betreft de revelatie van het jaar.

avatar van Kimmyboy
Tof! Ben zeer benieuwd naar hun eerste album. ^_^