Callisto - True Nature Unfolds (2003)

Finland
Label: Fullsteam

1. 31 46' N, 35 14' E (1:19)
  2. Blackhole (5:02)
  3. Limb (5:48)
  4. Cold Stare (6:33)
  5. Storm (9:15)
  6. Caverns of Khafka (4:33)
  7. Like Abel's Blood Cried for Revenge (6:30)
  8. Worlds Collide (5:16)
  9. Masonic (5:55)
  10. The Great Divorce (8:00)
avatar van Joy4ever
Ik was begonnen met Noir, die vond ik iets tegenvallen. Deze True Nature Unfolds klinkt echter erg lekker! Zelfde straatje als Rosetta, Cult of Luna, Isis etc. Heerlijke muziek!

avatar van trebremmit
Deze bevalt me een stuk beter dan hun laatste album.

avatar van Dr-Gonzo
Joy4ever schreef:
Zelfde straatje als Rosetta, Cult of Luna, Isis etc. Heerlijke muziek!

Deze valt mij eerlijk gezegd een beetje tegen. Waar bij Rosetta, Cult of Luna en Isis het kwartje wel valt, gebeurt dat hier niet. Ik ben er nog niet helemaal uit waar em dat in zit. Voorlopig niet meer dan 3*.

avatar van Bakema NL
Ik zit net deze cd te luisteren....kende de band niet. Ik had via play.com bij een Finse handelaar een cd van Be'lakor besteld (Stone's reach) en tot mijn verrassing zat deze cd er gratis en voor niets bijverpakt.

En van wat ik zo hoor gaat die me prima bevallen. Wat een prima service trouwens.

avatar van robbizzel
erg lekker plaatje met een paar geweldige uitschieters