Killah Priest - View from Masada (2000)

Label: MCA

1. Intro (2:09)
  2. View from Masada (4:08)
  3. Hard Times (4:18)
  4. Maccabean Revolt [Interlude] (1:21)
  5. Maccabean Revolt (3:53)

met Daddy Rose en Salahudin

6. Gotta Eat (4:55)
  7. Whut Part of the Game? (4:19)

met Ras Kass

8. I'm Wit That (3:23)
  9. Bop Your Head (Priesthood) (3:59)

met Canibus

10. Rap Legend (3:39)
  11. Places I've Been (3:47)
  12. When Will We Learn (4:18)
  13. Food for Thought [Interlude] (1:36)

met Daddy Rose

14. Live by the Gun (3:37)

met Kavalier en Black Rose Kartel

15. If I Die (4:04)

met Salahudin

16. Outro (4:27)
Eén van de beste hiphop-releases van de laatste 6 jaar.

eazyfan
sn@ke schreef:
Eén van de beste hiphop-releases van de laatste 6 jaar.

moet ik dan zeker eens luisteren dan.Canibus mijn favo-levende-rapper die ik door jou ken en bedankt daarvoor.
en hij deed ook mee op Canibus zijn albums en die was ook vet.dus zeker een must voor me

Rene1979
Ik heb hem nu origineel... Nog een en dan heb ik ze allemaal:-)
Een 5 wordt t niet en zal ook niet ze beste werk zijn maar ben er wel heel blij mee!!

avatar van MJ_DA_MAN
Killah Priest is hier weer goed op dreef en nog erg hongerig, maar de helft van die beats klinken zo goedkoop en alsof ze geen samples hebben. Ze zijn niet per se allemaal slecht (een aantal dan weer wel, vooral saai), maar het is wel een groot minpunt. Staan verder wel wat aardige nummers op (Maccabean Revolt, If I Die), maar dit is tot nu toe veruit de minste KP die ik ken. Krappe 3* en mogelijk nog een halfje lager in de toekomst. Canibus op Bop Your Head is wel . Doet me denken aan zijn verse op Beasts from the East remix van The Lost Boys