*NSYNC - Greatest Hits (2005)

Label: Jive

1. Bye Bye Bye (3:20)
  2. Girlfriend [The Neptunes Remix] (4:45)

met Nelly

3. This I Promise You (4:27)
  4. It's Gonna Be Me (3:12)
  5. God Must Have Spent a Little More Time on You (4:04)
  6. I Want You Back (3:20)
  7. Pop (2:56)
  8. Gone (4:53)
  9. Tearin' Up My Heart (3:30)
  10. Thinking of You (I Drive Myself Crazy) (3:59)
  11. I'll Never Stop (3:08)
  12. Music of My Heart (4:31)

met Gloria Estefan

avatar van psychonaatje
Woohoo! Eindelijk.

avatar van VanDeGriend
Pff ja dat heeft lang geduurd....

avatar van John Doe
Bij de titel ''God Must Have Spent a Little More Time on You'' voel ik direct een negatieve ondertoon. Niet alleen door de implicatie die de omkering van deze uitspraak oproept. Ook door de wetenschap dat ze hier over een oppervlakkige ideale vrouw zullen zingen, zowel geestelijk als uiterlijk

Moet dit nou??? Zon cd???

1,5
Blijkbaar wel. De reden voor de release lijkt mij ook duidelijk, kassa!

avatar van avdj
De kerst komt er weer aan hè?

1,5
Pff best of! Maar toegegeven ze hebben best lekkere nummers gemaakt.

avatar van george clinton
Ik heb eerlijk nog geen enkel nummer van ze gehoord. Ik begrijp ook niet hoe ik dat hebben kunnen verwezenlijken.

george clinton schreef:
Ik heb eerlijk nog geen enkel nummer van ze gehoord.

Dat vind ik knap!

avatar van george clinton
Het heeft me anders weinig moeite gekost. Heel vaag kan ik me een clip herinneren van een boysband die ik vreselijk irritant vond maar dat kwam vooral omdat ik de zanger een melkmuil vond. Het kan dus *N-Sync zijn geweest.
Wat ik mij eigenlijk al een tijdje afvroeg: is *N-Sync echte boysbandmuziek of ligt het eerder in het verlengde van Justin Timberlake-solo?

george clinton schreef:
Wat ik mij eigenlijk al een tijdje afvroeg: is *N-Sync echte boysbandmuziek of ligt het eerder in het verlengde van Justin Timberlake-solo.

Is wel echte boyband muziek, maar ik vind het beter te pruimen dan Westlife of Boyzone. Toch wel redelijk in het verlengde van Timberlake.

Vind der niets aan..

1,5
Mij kan het ook niet raken ook al moet ik zeggen dat ik sommige nummers een beetje te goed ken.

Rokol schreef:

Nee raken sowieso niet.

avatar van psychonaatje
HiLL schreef:

Helemaal mee eens! Girlfriend vind ik zelfs wel leuk (is dan ook geproduceerd door de Neptunes). Pop is ook nog wel aardig en Bye Bye Bye is ook nog wel te overleven. Dat is toch al heel wat voor een boyband.

psychonaatje schreef:

Maar daar staat tegenover het afgrijselijk zeikerige Tearin' Up My Heart en het absoluut niet te overleven Gone.
Dus dan kom je weer op een middelmatig tot zwak album uit.

1,5
Ik vind het trouwens een beetje lullig om 0,5* te geven voor dit album.
Ik ken alle nummers wel en sommige zijn inderdaad best redelijk (oeps wat zeg ik nou!)
1,5* dan maar.

girlfriend is goed de rest bagger een 0,5:)

Mala Chica
Finally. Hier hebben we jaren op gewacht

0,5
N-Sync, vreselijke band, vreselijk album, echt het dieptepunt van muziek op dit moment! Muziek voor springende 'algemene' tienermeisjes (let op:niet alle tienermeisjes). Geen enkel muzikaal belang behalve commercieel belang voor zichzelf. 0,5* als ik een -* kon geven had ik dat bij deze gedaan.

avatar van Arno
0,5

Dat lijkt mij duidelijk.
Toch 1,5*, want ik weet nog dat ik vroeger (lang geleden gelukkig) Bye bye bye nog graag hoorde

Electro_
Schrijf je het trouwens niet zo; *NSYNC?

avatar van musicfriek
Vooruit, 1 ster. Pop en I Want You Back zijn eigenlijk prima popnummers. Wat zeg ik nu!

'Pop' is inderdaad best een leuk liedje.

Ben hem nu aan het downloaden samen met The Hits Chapter One van Backstreet Boys Echt heerlijke foute jeugdsentiment

avatar van MIAB
Ik was 16 toen dit muziek uitkwam en dan blijft het toch behoorlijk zitten moet ik zeggen. Al die boybands, het is grappig om te zien hoe Justin Timberlake zich toch heeft losgemaakt van *NSYNC. Klassiekers van *NSYNC zoals "Tearing Up My Heart" en "I Want You Back" doen het ook nu nog steeds goed op elke 90's party of in elke club. Zelf vind ik "Thinking of You" ook nog steeds leuk om te horen. Alle overdreven uithaaltjes en zuchtjes zijn voor een soort komische noot geworden die ik wel kan waarderen. Pak de videoclips erbij en je dag kan niet meer stuk.

Ik vind ook dat je muziek altijd in zijn genre én tijd moet beoordelen en niet moet vergelijken met andere muziek. Daarom kan ik gerust een 3,5* voor deze plaat geven, omdat ik plezier aan beleef.

Bye Bye Bye (3:20) --- 3,5
Girlfriend [The Neptunes Remix] (4:45) --- 3,0