Yelawolf - Trunk Muzik Returns (2013)

Label: Shady

1. Firestarter (4:01)
  2. Way Out (4:02)
  3. F.A.S.T. Ride (5:09)
  4. Box Chevy, Pt. 4 (5:11)
  5. Hustle (3:52)

met Paul Wall

6. Catfish Billy (4:22)
  7. Gangsta (4:49)

met A$AP Rocky en Big Henry

8. Ryhme Room (4:13)

met Killer Mike en Raekwon

9. Fame (4:22)
  10. Tennessee Love (4:58)
bennerd
Oei, dit gaat niet helemaal goed. Yelawolf kan ik best waarderen, maar op deze tape probeert hij heel hard A$AP Rocky na te doen. Enkel Way Out is een echt goede track, de rest gaat gewoon veel te lang door. Killer Mike en meneer grote voorbeeld Rocky tonen ook fijn hoe je een interessante verse schrijft. Echt slecht is Trunk Muzik Returns niet te noemen en het bevat best wat fijne ideeën, alleen weet Yelawolf het niet degelijk uit te werken. Jammer.

avatar van overmars89
bennerd schreef:

Luister alsjeblieft naar Catfish Billy. Die track is madness. Rest van EP vond ik redelijk, niet heel bijzonder. Die track met ASAP viel me inderdaad wel tegen. Alleen Catfish Billy is gewoon te hard voor woorden.

avatar van DopeLemon
Vind het wel een sterke mixtape, minder dan de eerste Trunk Muzik maar dat had ik niet anders verwacht. Tennessee Love is voor mij de uitschieter en de verschrikkelijk lazy verse van A$AP Rocky voor mij het absolute dieptepunt.