Eazy-E - Eternal E (1995)

Label: Ruthless

1. Boyz-N-The Hood [Remix] (6:22)
  2. 8 Ball (4:26)
  3. Eazy-Duz-It (4:21)
  4. Eazy-Er Said Than Dunn (3:41)
  5. No More?'s (3:29)
  6. We Want Eazy (5:01)
  7. Nobody Move (4:59)

met MC Ren

8. Radio (4:58)
  9. Only If You Want It (3:03)
  10. Neighborhood Sniper (5:11)
  11. I'd Rather Fuck You (3:57)
  12. Automobile (3:15)
  13. Niggaz My Height Don't Fight (3:14)
  14. Eazy Street (4:26)
  15. Real Muthaphukkin G's * (5:32)

met BG.Knocout en Gangsta Dresta

16. Ole School Shit * (4:01)

met BG.Knocout, Gangsta Dresta en Sylk

17. Lil' Eazy-E - A Lil Eazy-Er Said Than Dunn * (4:08)
totale tijdsduur: 1:00:23 (1:14:04)
avatar van Diesel
Automobile is een van de grappigste nummers die ik ooit heb gehoord.

Hilarisch gewoon.

avatar van Kos
Kos
Verzamelalbum van solo Eazy en wat N.W.A. werk.

eazyfan
goed album maar de compilatie is tog wel beter zeker kopen

eazyfan
prachtige cd's gewoon te goed beste greatest hits ooit
kan er gewoon niet genoeg van krijgen wil je meer weten over Eazy wel ik heb de beste nederlands site voor je:
www.eazye.nl
vind je echt alles wat je nodig hebt

voor de heruitbrenging met de DVD en xtra tracks geef ik het toch wel een 4.5

Marcel²
Ik heb op deze verzamelaar 2 bonustracks er bij. Denk dat het voor de meeste wel bekend is. Real Muthaphuckkin G's en Ols School Shit. Uitschieters op dit album zijn toch wel, Only If You Want It en Neighborhood Sniper. De meeste nummer komen van zijn debuutalbum Eazy-Duz-It.

eazyfan
hah na eindelijk 4 keer proberen staat ie er man wat hou ik van deze site heb wel wat commentaar over deze cd/dvd(dvd mag er niet bij maar helemaal niet erg)
een 4.5 want dat verdiend ie zeker ook iets raar met de trax die ze voor dit album gekozen hebben:

Eazy-Duz-It:7 tracks van dat album
5150 Tha 4 Home Sick EP:3 tracks ervan
Straight Outta Compton:1 track
EFIL4ZAGGIN:2 tracks
It's On (Dr.Dre)187um Killa:1 track (geen op de originele)
Str8 Off Tha Streetz Of Muthaphukkin Compton:1 (geen op de originele wat natuurlijk niet anders kon)
Impact Of A Legend:op de originele geen (was ook nog niet uit)op Gangsta Memorial ook geen

Nu vraag ik me af waarom geen meer tracks van It's on.....
op de eerste versie????
waarom niets veel tracks van Str8 off........
en waarom geen enkele van Impact Of A Legend????

Wel leuk was die Unreleasde track van Lil'E
en Eazy Street ook nog een unreleasde track van vroeger.

eazyfan
waarschijnlijk een van de beste verzamels die ik ken.
al niet de beste.wel schone foto

avatar van MJ_DA_MAN
3,5* vind ik genoeg voor deze redelijk goede cd van een redelijk goede rapartiest

eazyfan
Ja ik verlaag hier toch effe naar 4*, deze Cd doet E niet erg veel eer aan ,Eazy-E heeft zoveel betere tracks dan die die hierop staan, jammer dat Eazy-Duz-It en 5150 Home 4 Tha Sick EP hier praktisch op staan, en dan nog maar 2 tracks bij de heruigave van zijn 2 allerbeste, erg erg jammer dit, enige reden voor die 4 zijn die bonussen bij de heruitgave .RIP Eazy-E
www.eazye.nl

eazyfan
Toch maar naar 3,5*, dit had zoveel beter gekund.

Relax
Ik heb deze origineel en ik vind deze toch echt een goede verzameling hoor, het klinkt als een perfect geheel.

eazyfan
Ja waarschijnlijk omdat het 4 tracks scheelt van Eazy-Duz-It .

avatar van LapraS
Waar staat Gimme that nut op dan?

op Its On (Dr. Dre) 187um Killa

avatar van thomzi50
Vind het juist een goede verzameling. Gewoon lekker veel van zijn debuut, zijn beste album

KSPR
Ja wel, maar er hadden best wel wat tracks van andere albums op gemogen. Nu lijkt het meer op Eazy-Duz-It + bonusnummers.

avatar van CunninLynquist
Lekker album, niet meer niet minder.

Eternal Thug 08
Niet echt een goeie verzamel album. Dit is inderdaad meer Eazy-Duz-it met paar overige nummers. Ik mis echt nummers als Luv 4 Dem Gangsta's, Just Tah Let U Know, Tha Muthaphuckking Real, Any Last Werdz. En nummers als Eazy-Duz-it, No More ?'s en Radio kan je weg laten.... jammer.

avatar van Rhythm & Poetry
Eazy-E vind ik een fijne rapper voor af en toe, harde teksten en een apparte flow. Op dit album staan enkele sterke tracks zoals: Eazy-Er Said Than Dunn, Neighborhood Sniper & Ole School Shit.

Frostyx
Voorlopige 4.5* als ik hem vaker heb geluisterd komt hij maybe wel in de Top10, mijn fovoriet is Boyz N the Hood, waarmee ik Eazy-E en ook NWA leerde kennen

Frostyx
Die track neighbourhood sniper is ook echt te bruut

avatar van thomzi50
Dat vind ik misschien wel het slechtste nummer op deze cd.

PriestMaiden
Eazy-E zijn debuut was goed, bij N.W.A. ook, maar daarna vond ik er niet zo veel aan.
Eazy-er Said than Dunn, Neightborhood Sniper, We Want Eazy en de eerste twee (N.W.A.)nummers zijn de betere. Ik hoor liever Ice Cube en Dr. Dre als Eazy-E.