Christian Walz - Paint by Numbers (2004)

Zweden
Label: BMG

1. Hit N' Run (3:42)
  2. No No (4:12)
  3. You Look All the Same (3:17)
  4. Never Be Afraid Again (4:16)
  5. Sunday Morning Breakup (3:35)
  6. Maybe Not (3:33)
  7. Wonderchild (3:29)
  8. Die (3:57)
  9. I Will Let You Down (3:54)
  10. Red Eye (3:42)
  11. Missing You (4:15)
Geef toe. Wonderchild is geweldig!

avatar van Justinx
Louis2703 schreef:
Geef toe. Wonderchild is geweldig!

Geweldig is deze artiest eigenlijk nooit, gemeten over de gehele lijn van deze Paint By Numbers. Heb Wonderchild inderdaad een leuke plaat gevonden, maar echt aangeslagen heeft het nooit gedaan. Een matig album van een matige artiest.

Geweldig nummer bij matige artiest hou ik het bij;-)

*Laura*
Is die cd al zo oud? Wonderchild lijkt me toch nog een stuk recenter. Leuk nummer trouwens, maar ik denk niet dat zo'n hele cd me zou bevallen.

Heb je Never Be Affraid Again gehoord? Dan worden je gedachten bevestigd, wat een zeiknummer is dat.

avatar van NewYorkCityLight
Wonderchild is een heerlijk nummer.

avatar van Snoeperd
Wonderchild is één van de geniaalste singles ooit gemaakt imo, zo te zien is het album minder, jammer, want Wonderchild is niet normaal hoge kwaliteit.

avatar van Angelo
Net toevallig ook 'Wonderchild' weer eens gehoord. Inderdaad een geweldig nummer! Christian's carrière zit kennelijk zo erg in het slop, dat hij dit jaar meedoet aan Melodifestivalen (Nationaal Songfestival van Zweden) in de hoop te mogen afvaardigen naar Duitsland. Al stelt dat programma in Zweden wel degelijk veel voor (vrijwel de gehele bevolking kijkt het en het is dan ook hét evenement van het jaar). De concurrentie is echter sterk dit jaar, dus ik verwacht niet dat hij het gaat winnen. Ben wel benieuwd naar dat nummer trouwens...

avatar van Emile93
1,5
Erg slecht album. Alleen Wonderchild blijft een heerlijk nummer!