High Fidelity (2000)

Label: Hollywood

1. 13th Floor Elevators - You're Gonna Miss Me (2:28)
  2. The Kinks - Everybody's Gonna Be Happy (2:19)
  3. John Wesley Harding - I'm Wrong About Everything (3:36)
  4. The Velvet Underground - Oh! Sweet Nuthin (7:27)
  5. Love - Always See Your Face (3:21)
  6. Bob Dylan - Most of the Time (5:03)
  7. Sheila Nicholls - Fallen for You (3:16)
  8. The Beta Band - Dry the Rain (6:05)
  9. Elvis Costello & The Attractions - Shipbuilding (4:53)
  10. Smog - Cold Blooded Old Times (4:12)
  11. Jack Black - Let's Get It On (4:28)
  12. Stereolab - Lo Boob Oscillator (6:36)
  13. Royal Trux - Inside Game (3:42)
  14. The Velvet Underground - Who Loves the Sun (2:46)
  15. Stevie Wonder - I Believe (When I Fall in Love It Will Be Forever) (4:51)
Most of the Time van Bob Dylan is echt een briljant nummer. Zeer sterke soundtrack dit. Goede film ook.

tondeman
Die "Let's Get It On'' versie van Jack Black

djeffibrelich
die cover van marvin gaye's let's get it on door jack black verdiend minstens 5 sterren.

avatar van klaezman
djeffibrelich schreef:

*zoekt naarstig naar sarcasme in deze quote*

Mooie soundtrack (op Let's Get It On na dan) bij een goed boek. De film is ook wel aardig, alleen houd ik niet zo van mensen die in de camera praten in films.

Ik mis hier Green Day.

avatar van J.J. Wever
deric raven schreef:
Ik mis hier Green Day.

Hoezo?
In de film wordt alleen gesproken over de inspiratiebronnen van
Green Day (The Clash en Stiff Little Fingers) en hoorde je Suspect Device van Stiff Little Fingers.

In de film miste ik Green Day ook.

En als Green Day op dit album had gestaan, dan had mijn opmerking nergens op geslagen.

avatar van LeRoi
Geweldig film en dito soundtrack. Eigenlijk een film die elke ware muziekliefhebber een keer gezien moet hebben: de herkenbaarheid spreekt voor zich.

avatar van BB King
de film vind ik briljant! de soundtrack valt mij wat tegen, al zijn de nummers van Bob Dylan en Stevie Wonder zeer goed gekozen. (en Jack Black blijkt zangtalent te hebben).