Subvaritrax (2005)

geen stemmen

Electronic
Label: Subvariant

1. Phylum Sinter - Monastic Phase (4:19)
  2. Marshall Watson - Fall Without Change (5:13)
  3. Quantazelle - Late Blazing Kinch Theme (2:56)
  4. R_Garcia - Honkeywrench (4:39)
  5. Frederique Garvin - Not So Hot (4:43)
  6. Matthew Mercer - Sucker Punch (6:33)
  7. Popkan - Broken Lighter (5:45)
  8. Kero - Shuf1 (5:29)
  9. Derek Marshall - Similak Jiggles (4:08)
  10. Quantazelle - Braking (Hushed) (2:53)
  11. Zainetica - Bytesize (5:49)
  12. Sense - Gift (4:04)
  13. Tim Koch - Minor Rendered (2:15)
  14. Set In Sand - A Echo of an Mistake (3:13)
  15. edIT - Spare Spork (4:54)
  16. Quench - Vegeta (6:05)
  17. Ochre - Copacetia (6:42)
avatar van John Doe
Nieuw label met goede artiesten. Samples zijn in coole player met goede kwaliteit te beluisteren, klinkt heel goed: hier. het laatste nummer ''Copacetia'' (mooie titel ) van Ochre is zelfs geheel te beluisteren in de goede kwaliteit. Ik merk op dat deze sterk geïnspireerd is door Brian Eno's (de ambient-term bedenker) meest gedraaide nummer (bron: Audioscrobbler) ''The Big Ship'' hier de grote inspiratie voor geweest moet zijn Haast een remix. Ochre heeft vroeger een remix wedstrijd gewonnen gehouden door het Rephlex label. Chris Ochre kan er inderdaad wat van.