Triggerfinger - Driveby (2013)

Belgiƫ
Rock / Score
Label: Music Mania

1. Driveby (12:28)
  2. Dirty Down Low (4:17)
  3. The Other Half (2:14)
Dirty Down Low is gewoon een heerlijk nummer en past ook goed bij de film en The Other Half klinkt ook redelijk groovy.

avatar van CWTAB
niet te vergeten de fantastische neil young cover, blij dat ik hem op record store day heb kunnen kopen deze 10", staat dacht ik ook nog op hun shop te koop

avatar van 1996Customer
Dit is echt de beste RSD-release die er in België ooit is geweest. Drive By, een geniaal 12 minuten durend epos (dat trouwens een cover van Neil Young, hij zou verbaasd zijn wat ze met dit nummer gedaan hebben). De a-kant alleen al verdient 5 sterren, het enige 'minpunt' is het geklap van het publiek.
De B-kant bevat 'Dirty Down Low' een geweldig 'prodigy-achtig' nummer, en the other half. Wat iets meer classic triggerfinger is. Kortom 5 welverdiende sterren

avatar van spoiler
Inderdaad een heel erg fijn plaatje!

avatar van Johanv4434
Dirty down low op 33 toeren ipv 45 afspelen geeft ook wel een geinig effect.