North West Metropolis - Expressions EP (2003)

Label: Unexpected

4. My Love (4:06)

met Kain Slim

5. Self-Reflection (6:10)

met Pete Philly

6. From Another Perspective (2:26)
  7. Self-Expression [Rednose Remix] * (3:21)

met Cee Major en Rednose

avatar van Word_Play

Geweldige clip, heerlijk nummer.

avatar van T.O.
Best aardige EP, maar het brengt niet echt iets nieuws en er is geen echte uitschieter te bekennen.

Social_Mask
Leuk EP. Niet nieuws nee, maar dat is totaal niet erg. Ook niet nodig vind ik. Mooie3,5*. My Love vind ik echt een goed nummer.

avatar van waxs
Hoppatee, video'tje. Shit wordt wel afgezaagd bij de freestyles.

avatar van Sjaakspeare
Ik ken alleen Self-Reflection. Dat vind ik dan wel een heerlijk nummer. Wat een stem heeft die Piet Fillie daar nog. Waar is die gebleven op Mystery Repeats? Hetzelfde geld voor die fantastische intonatie die hij hanteert op Self-Reflection.

Poppekontje
Ik ken ook alleen Self-Reflection, maar wat is dat een geweldig nummer zeg. Pete Philly's beste durf ik wel te staten.

avatar van Sjaakspeare
Wacht; 'staten'? Wat is er mis met 'stellen'?

Poppekontje
Ohja, wacht; 'Piet Fillie'? Op mijn versie staat Pete Philly er op?

avatar van Ingo
hahaha dat filmpje, die onrust, wat een koekebakker

avatar van Shelter
na self reflection was Endurance nog van hetzelfde niveau van Pete Philly...daarna was het nog aardig op Mindstate maar daarna werd het minder naar mijn mening.

Deze EP vind ik toch best aardig, Cee Major is dan ook een van de betere rappers in Nederland en een van de weinige die niet een achterlijk Nederlands accent heeft.

avatar van Silky & Smooth
Fijne plaat met een Slum Village-achtige sfeer. Lekkere raps en warme producties.