The Beatles - The Beatles (1981)

Label: Parlophone

1. The Inner Light (2:38)
  2. Baby You're a Rich Man (3:00)
  3. She's a Woman (3:05)
  4. This Boy (2:13)
avatar van HiLL
Coole hoes! Verder een aardige single. Met als twee beste nummer 2 en 4 --> wat een samenzang!

de hoes is de originele Penny Lane / Strawberry Fields
daarbij vind ik het een vreemde compilatie

avatar van avdj
Titel veranderd.

avdj schreef:
Titel veranderd.

Staat nog steeds hetzelfde toch???

avatar van avdj
Moet nog gekeurd worden.

Bob Cremers
De foto is niet zo duidelijk.

Stijn_Slayer
Ter ere waarvan is dit dan uitgegeven?

avatar van MDRAIJER
Omdat dit zo'n kort album was, toch maar geluisterd.

Het is helemaal niks vergeleken met Abbey Road of The White Album, maar voor de echte echte die-hard Beatles fan is het wel leuk om te horen.

avatar van nlkink
Deze EP is een verzameling van B-kantjes die niet op reguliere albums te vinden waren. Nou weet ik dat Baby You're A Rich Man voorkomt op Magical Mystery Tour maar dat album is ooit samengesteld door Capitol maar telde voor EMI niet mee.
De andere drie tracks waren in 1978 ook al uitgebracht op Rarities.
The Inner Light was de B-kant van Lady Madonna, Baby You're A Rich Man van All You Need Is Love, She's A Woman van I Feel Fine en This Boy zat op de achterkant van I Want To Hold Your Hand.
Deze EP zat als extraatje in een box set met heruitgaves van alle originele EP's.