Cannibal Corpse - Gore Obsessed (2002)

Label: Metal Blade

1. Savage Butchery (1:50)
  2. Hatchet to the Head (3:34)
  3. Pit of Zombies (3:58)
  4. Dormant Bodies Bursting (2:00)
  5. Compelled to Lacerate (3:29)
  6. Drowning in Viscera (3:36)
  7. Hung and Bled (4:13)
  8. Sanded Faceless (3:51)
  9. Mutation of the Cadaver (3:09)
  10. When Death Replaces Life (4:59)
  11. Grotesque (3:42)
  12. No Remorse (6:16)
bruuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut!!!!!!!!!!!!!!!!!

en rete strak en netjes, technisch zeer dik in orde.
Hier kan menig band nog wat van leren.
de texten, ach, nu ja..... het blijft deathmetal he.

persoonlijke favouriet:
Savage Butchery

lambf
Klnikt helaas een beetje kill, voorlopig een 3*.

lambf schreef:
Klnikt helaas een beetje kill, voorlopig een 3*.

deze schijf is echter wel voor Kill opgenomen...

ik vind overigens absoluut niet dat ze op elkaar lijken.

met kill gaan ze weer veel meer terug richting thrash, qua tempo's.

kill (het nummer) had bijv. nooit op Gore Obsessed kunne staan

lambf
Haha, je begrijpt me niet helemaal . Ik bedoelde, de plaat klinkt kil (typfoutje ), niet dat de plaat als kill klinkt.

MetalDex
Ik vind Kill trouwens echt meesterlijk. Verder ken ik alleen Butchered at Birth en Tomb of the Mutilated. Hebben jullie nog aanraders?

MetalDex schreef:

Ik ken Cannibal Corpse niet zo goed, maar probeer eens iets van Infected Magnility.

Berzerker
MetalDex schreef:

Ik vind eigenlijk alle albums wel goed, maar als je Tomb Of The Mutilated en Butchered At Birth het best vind, denk ik dat je de bleeding moet luisteren, als je KILL het beste vind, denk ik dat je Vile wel leuk zal vinden.

avatar van AGE-411
No Remorse?!

Is het een beetje goed gecoverd of niet?

MetalDex
Hij klinkt muzikaal erg goed, alleen vind ik die grunts over zo'n thrash-riff (want muzikaal is het gewoon thrashmetal) een beetje raar klinken.

MetalDex schreef:

wat een onzin zeg, sorry.
Luister naar thrash bands (oudere Anthrax, Forbidden, Slayer, oude Metallica, Believer, Exodus, Kreator, ouder Sepultura etc etc en daarna naar Cannibal Corpse:

als je het dan nog het zelfde vind klinken, dan kun je beter een een lollie in je mond stoppen en op de draaimolen gaan zitten

MetalDex
Sorry grote meneer, maar de riff blijft gewoon een thrash riff, meneer, het mag dan wel op zn death metals gespeeld zijn, meneer, maar, meneer, de riff, zoals ik al eerder zei meneer, blijft een FUCKING thrashriff...

Charles Manson
oh, had je het ALLEEN over No Remorse? (te vluchtig gelezen)

(Je hoeft trouwens geen meneer te zeggen hoor knaapje, alhoewel ik het wel keurig van je vind )

max en joep
Charles Manson schreef:

hahahahahahahahahahaha, dat vind ik echt een hele grappige uitdrukking

MetalDex
Ik ook. Ik reageer nu pas, omdat ik sinds gisteravond in een deuk heb gelegen

Raekwon the chef
Charles Manson schreef:

Hopeloos...

Grindpad
max en joep schreef:

hahahahahahahahahahaha, dat vind ik echt een hele grappige uitdrukking

ja, ik kon er ook wel smakelijk om lachen

Bobiej
Schizofrenie alom .