Bruce Springsteen - Collection 1973-2012 (2013)

Label: Columbia

1. Rosalita (7:02)
  2. Thunder Road (4:48)
  3. Born to Run (4:30)
  4. Badlands (4:02)
  5. Promised Land (4:33)
  6. Hungry Heart (3:18)
  7. Atlantic City (3:57)
  8. Born in the U.S.A. (4:39)
  9. Dancing in the Dark (6:41)
  10. Brilliant Disguise (4:15)
  11. Human Touch (5:09)
  12. Streets of Philadelphia (3:16)
  13. Ghost of Tom Joad (4:21)
  14. Rising (7:27)
  15. Radio Nowhere (3:18)
  16. Working on a Dream (3:28)
  17. We Take Care of Our Own (3:53)
  18. Wrecking Ball (5:47)
avatar van IntoMusic
Tja... 40 jaar van deze man verpakken in 1 schijfje van 18 nummers... Doet niets af aan zijn muziek, alleen had dan een andere titel voor deze verzamelaar gekozen.

avatar van thelion
Zucht, verzamelaar die puur en alleen om commercieële reden word uitgegeven.

avatar van Twinpeaks
Nu doen maar weinige verzamelalbums Springsteen recht,maar het ontbreken van The River op deze is echt van een knulligheid die niet uit te leggen valt.

avatar van Rogyros
IntoMusic schreef:

Ik zie deze nu pas. Maar de titel doet een boxset suggeren inderdaad.

Wat Twinpeaks zegt klopt ook wel. Het is natuurlijk onbestaanbaar dat een verzamelalbum dat een oeuvre-overzicht moet geven zvan The Boss zonder The River op de markt wordt gebracht.

kistenkuif
Rogyros schreef:
Ik zie deze nu pas. Maar de titel doet een boxset suggeren inderdaad.

Een jaar later. De eerste 7 albums van Springsteen en band zijn onlangs in boxset analoog geremasterd heruitgebracht en klinken geweldig.