Capital STEEZ - AmeriKKKan Koruption (2012)

Alternatieve titel: AmeriKKKan Koruption: Reloaded

Label: Cinematic

1. Capital STEEZ (2:14)
  2. Dead Prez (4:15)
  3. Free the Robots (3:59)
  4. Vibe Ratings (2:08)
  5. Cab Fare (3:41)

met Chuck Strangers en CJ Fly

6. Dead on Arrival (2:32)
  7. Doggybag (2:23)
  8. 47 Elements (2:55)
  9. HYPE / Beast (2:15)

met Uno Hype

10. Infinity and Beyond (2:59)
  11. Talking Shit (2:44)

met Joey Bada$$

12. 135 (2:31)
  13. Bonified Loving (3:56)
  14. Chicago (4:24)
  15. Evol Love * (4:24)
  16. Black Petunia * (3:28)

met Jakk the Rhymer

17. Hard Times * (2:40)

met CJ Fly, Dirty Sanchez en Rokamouth

18. 47 Piiirates * (2:52)

met Dirty Sanchez

19. Herban Legend * (2:20)
  20. Up Above * (2:55)

met Dirty Sanchez

21. Apex * (1:16)
avatar van Holla
Jammer dat deze man dood is, ik zag een groot talent in hem! Heerlijke tape overigens, ik wacht met smacht op de King Capital mixtape die er snel aan komt.

Rene1979
Dit is echt een hele dope MC.. Zonde dat hij niet helemaal lekker in zijn vel zat en er een einde aan maakte. Steez had met gemak een groot artiest kunnen worden.

avatar van Holla
7 Juli zou zijn volgende tape ''King Capital'', moeten komen. Ik verwacht dat ze er nog even mee wachten aangezien Joey net zijn tape heeft gedropt.

Heb deze nog maar eens geluisterd nadat ik het nummer ''#LongLiveSteelo'' erg mooi vond. Evol Love is mijn favoriet, maar er is weinig mis met deze tape

avatar van Soundbites
Zo'n ontzettend triest verhaal van STEEZ en zo sick dat hij 'The End' twittert voordat hij van een gebouw afsprong.

avatar van dylanfeyenoord
wacht nog steeds op King Capital R.I.P.