AFX - Hangable Auto Bulb (2005)

Electronic
Label: Warp

1. Children Talking (5:16)
  2. Hangable Auto Bulb (6:46)
  3. Laughable Butane Bob (2:59)
  4. Bit (0:07)
  5. Custodian Discount (4:23)
  6. Wabby Legs (5:28)
  7. Every Day (3:41)
  8. Arched Maid Via RDJ (5:18)
avatar van Aurum
Eindelijk zijn de Hangable Auto Bulb EP's samengevoegd op cd!
Blijven geweldige nummers dit, ik haal deze cd dan ook zeker in huis. 4*

Joyrex
Eindelijk hoeven er geen woekerprijzen meer neergeteld te worden op schimmige ebayveilingen van de de originele 12''-es. Deze release markeert wat mij betreft de meest radicale omslag die RDJ in zijn stijl heeft gemaakt. De klassieke Aphex soundscapes zijn nog steeds aanwezig op deze release, maar aan de andere kant waren dit de eerste twee releases waarop de drill 'n bass ritmes hun debuut maakten. Sublieme EP, die je zonder te beluisteren kunt kopen, en als RDJ fan gewoon in huis moet hebben.

avatar van Rayaccos
Relaxte plaat gewoon, typisch AFX.

avatar van bas
bas
het blijven klassieke nummers, maar na al die tijd is de schoonheid wel een beetje verwaterd. Voor mij niet de volle prijs waard, ze hadden veel eerder met een CD release moeten komen. Goed, origineel en een classic, maar ook gedateerd en achterhaald. 4 sterren waard wat het destijds ook had gekregen.