Simple Minds - Sparkle Through the Years (1984)

Label: Virgin

1. Speed Your Love to Me (4:25)
  2. Book of Brilliant Things (4:20)
  3. C' Moon Cry Like a Baby (4:21)
  4. The Kick Inside of Me (4:45)
  5. Waterfront (4:49)
  6. Love Song (5:01)
  7. Someone Somewhere in Summertime (4:10)
  8. Promised You a Miracle (4:25)
  9. Celebrate (5:01)
  10. Premonition (5:21)
Deze heb ik nog nooit in de winkel zien liggen, en zal dan inderdaad alleen voor de Canadese/Amerikaanse markt zijn. Het valt me trouwens wel eens op dat de cd-hoes van dezelfde cd wel eens verschilt tussen Europa en Amerika, dat blijf ik toch een beetje vreemd vinden.
Eigenlijk is de ene helft Sparkle in the rain en de andere helft wat nummers van hun andere albums. Een goeie combinatie van nummers dus, want Sparkle in the rain is-en blijft een klassieker.

avatar van c-moon
Hallo Soundwave...

Heb mijn exemplaar op een platenbeurs in Vlaanderen op de kop kunnnen tikken.. en was toen al redelijk veel waard ...

Ja, ik vind het ook een mooie combinatie aan songs, en toevallig ook net mijn favorieten van Sparkle*, al mis ik "Up On The Catwalk"...

avatar van VanDeGriend
Ook op cd beursje gescoord. Voor best weinig eigenlijk. Leuk voor de heb.

avatar van c-moon
Leuk om te hebben, zo is dat.. maar ik draai hem ook nog geregeld hoor.... heb nog steeds een platenspeler, en onderandere voor dit pareltje doet die af en toe nog eens dienst