Steve Martin & Edie Brickell - Love Has Come for You (2013)

1 stem

Country / Pop
Label: Rounder

1. When You Get to Asheville (3:15)
  2. Get Along Stray Dog (2:10)
  3. Love Has Come for You (3:08)
  4. Friend of Mine (2:36)
  5. Siamese Cat (2:57)
  6. Yes She Did (1:35)
  7. Sarah Jane and the Iron Mountain Baby (3:12)
  8. Fighter (2:41)
  9. King of Boys (2:51)
  10. Suns Gonna Shine (3:05)
  11. Who You Gonna Take? (2:42)
  12. Shawnee (2:30)
  13. Remember Me This Way (3:31)
avatar van vigil
Wat moet de fantastische Edie Brickell nu toch met de 2de rangs acteur Steve Martin? Martin op de banjo en Edie achter de mic. Nou ik ben benieuwd...

is een andere Steve....

avatar van Rudi S
Ik weet niet wat jij met andere Steve bedoeld, maar het is in ieder geval die comedy acteur.

Video: Steve Martin and Edie Brickell Talk New LP 'Love Has Come for You' | Rolling Stone - rollingstone.com

Cured
Ja, je hebt gelijk; ik zie het nu.

avatar van vigil
Uiteraard, ik heb dat eerst ook even gecheckt.

Cured
Ik kon het me niet voorstellen, maar blijkbaar moet je wat als je totaal van de kaart bent geveegd.

avatar van Rudi S
Wie bedoel je nu Edie of Steve

Beide .

avatar van pintjebier
Bijzonder flauw hoor Cured.

avatar van Sundance
Rudi S schreef:

Best wel aardig.

avatar van Koerok
vigil schreef:
Cured schreef:

Als jullie iets verder hadden gekeken dan je neus lang is, dan hadden jullie kunnen weten dat Steve Martin een uitstekende banjo-speler is die al twee albums heeft gemaakt. Twee uitstekende albums (als je van deze muziek houdt) die ik de laatste tijd op repeat heb staan.
Met de acteur Steve Martin heb ik niet veel, al vond ik The Big Year (2011) (waar hij de soundtrack voor heeft gemaakt) een alleraardigst niemendalletje.

Deze plaat met Edie Brickell spreekt me dan weer niet erg aan. Komt door de composities.
Maar dit nummer vind ik bijv. geweldig: Steve Martin, The Steep Canyon Rangers - Jubilation Day

Koerok schreef:

Daar heb jij anders ook 13 maanden over gedaan

avatar van Koerok
vigil schreef:
Daar heb jij anders ook 13 maanden over gedaan

Het was inderdaad een late reactie, maar het moest me toch even van het hart.
De muziek van Steve Martin ken ik echter al minstens een jaar.

avatar van vigil
Oke, volgens mij heeft deze plaat weinig gedaan. Nu is vrouw Brickell flink in het nieuws omdat ze samen met manlief is opgepakt en daar een liedje over heeft geschreven. Haar man schijnt ook wel iets met muziek te hebben ;-0