Demolition 6 (2005)

4. D-Passion - Designed to Fail
  5. Armageddon Project - The Punishment Due
  6. Peaky Pounder - Vasaran
  7. The Outside Agency - 740 Mhz - Inertial Overtone
  8. Rude Awakening - What Have I Left Undone?
  9. Manga Corps - The Hunter [Stormtrooper Mix]
  30. Ritchie en Marciano Gambino - Talk of Torture
  31. Despairful Tomorrow en Xenophex - Viral Mind
  32. DJ Skinhead - At War Again [Promo Remix]
avatar van Goodfella
Op de TTM site staan de samples van de nieuwe Peaky, N-Vitral en Void Settler - wat mij betreft tenslotte toch telkens weer het bestaansrecht van die Demolition verzamelaars

Vooral die VS is on-ge-kend goed. Voor de liefhebbers: Nightfall Deceit is de track die in z'n liveset op Club r_AW iets na de 29e minuut wordt ingestart. Prachtig mysterieuze sfeer met een geniale explosie van energie na een minuut of 3. Mocht er binnenkort inderdaad een album van deze man komen: mijn 5* staat klaar.

avatar van Onderhond
Klinkt weer erg lekker ja . Vond z'n live setje nu niet zo fantastisch (de opname althans, maar dit trackje klinkt los toch wel erg lekker). Laat maar komen

avatar van Goodfella
Aan de keerzijde van de medaille ligt overigens zonder meer die track van T-Junction & Mc Syco. Om tovenaar maar even aan te halen: "niet! te! doen!"

avatar van Goodfella
Nou, de bekende namen stellen dus niet teleur. The Producer maakt zich er een beetje makkelijk vanaf, maar Peaky, N-Vitral, Void Settler en Xaphan zetten stuk voor stuk zeer aardige tot geniale (Void) nummers neer. Gebeuk met een handtekening, in tegenstelling tot Unexist, Promo, Dana en Alex B, om het maar niet te hebben over Evil Activities en T-Junction, huh..

Verder ook wel veel bekend werk dat goed te luisteren is (Hectic Fence, Rude Awakening, Outside Agency), maar daar luister ik zo'n cd niet speciaal voor. Een positieve verrassing vind ik in het trackje van Meccano Twins, teleurstellingen in de verkrachting van classics (Hunter en Dominator) en de ietwat lauwe samenwerking tussen Promo en Armageddon Project.

2,5*, dit moet wel de meest onevenwichtige serie verzamelcd's ooit zijn

Vind die remix van The hunter van Stormtrooper juist super! Erg lekker als je het mij vraagt