Smash Mouth - Astro Lounge (1999)

Rock / Pop
Label: Interscope

1. Who's There? (3:33)
  2. Diggin' Your Scene (3:10)
  3. I Just Wanna See (3:45)
  4. Waste (3:27)
  5. All Star (3:21)
  6. Satellite (3:39)
  7. Radio (3:21)
  8. Stoned (4:10)
  9. Then the Morning Comes (3:04)
  10. Road Man (2:31)
  11. Fallen Horse (4:06)
  12. Defeat You (3:54)
  13. Come on Come On (2:33)
  14. Home (3:12)
  15. Can't Get Enough of You Baby (2:30)
avatar van NERD
Een paar absolute klassiekers in mijn ogen afgewisseld met 75% middelmaat. Met de klassiekers bedoel ik Radio en Stoned, 2 nummers met een ongelooflijk aanstekelijke tune en een super zomervibe. Jammergenoeg kunnen de andere 13 nummers dit niveau niet aan.

Toch blij dat ik deze CD heb met name voor die 2 nummers. Een lekkere CD voor in de auto of andere momenten in de zomer waarbij je gedachten niet 100% gericht zijn op de muziek.

5 sterren voor Radio en Stoned, 2 sterren voor de rest, 3,5 sterren gemiddeld

Bob Cremers
All Star een leuk nummer.

avatar van MichelDumoulin
Is dit een verzamelalbum???? Volgens mij niet hoor!

avatar van musicfriek
Bob Cremers schreef:
All Star een leuk nummer.

Amen.

Volgens mij geen verzamelaar nee, dit was hun 2e album.

Ik was er acht jaar geleden helemaal verslaafd aan, en nu ik het weer terug luister zijn het natuulijk ook allemaal supercatchy vrolijke nummers. Alleen Road Man is vervelend. Enige probleem, het is gewoon niet cool om een cd van Smash Mouth in je collectie te hebben.

avatar van pjh1967
Freddie schreef:
...het is gewoon niet cool om een cd van Smash Mouth in je collectie te hebben.

Damn, heb ik 3 leuke, vrolijke, laat-de-zon-maar-doorbreken ceedees van Smash Mouth, blijkt het niet cool te zijn

If Having Smash Mouth Cd's Is Wrong, I Don't Want To Be Right

avatar van NERD
Mooie tijden, eind middelbare school, zomer lang skaten en rondhangen. Daar past dit album perfect bij in die tijd. Enorm jeugdsentiment dus, maar ook gewoon enkele erg lekkere nummers. Radio en Stoned zijn ook mijn favorieten, uiteraard All Star ook en Fallen Horse (staat bij mij Fallen Horses) zijn fijn.