Atomic - There's a Hole in the Mountain (2013)

Noorwegen
Jazz
Label: Jazzland

1. Accidentals (7:06)
  2. Wolf-cage (11:16)
  3. Civilón (5:26)
  4. There's a Hole in the Mountain (9:07)
  5. Available Exits (5:59)
  6. Labyrinths (9:44)
avatar van Yann
Bij een nieuwe Atomic hoef ik eigenlijk nooit na te denken; gewoon aanschaffen. Deze There's a Hole in the Mountain dus inmiddels ook besteld.

De fysieke versie duurt nog even voor die binnen is, de release is pas over een week, maar bij de bestelling ervan krijg je meteen een gratis digitale download, dus ik heb 'm inmiddels wel al een paar keer kunnen luisteren.
Eerste indruk weer dikke prima. Kwaliteit als altijd en in het verlengde van voorganger Here Comes Everybody uit 2011. Een stem volgt later nog.

avatar van Nakur
Hey ik wist niet dat er vorig jaar een nieuwe Atomic uit is gekomen. Daar ga ik achteraan.