Snoop Dogg - Dead Man Walkin' (2000)

Hip-Hop / Funk

met Swoop G

4. Hit Rocks (5:48)
  5. Tommy Boy (5:05)

met Dat Nigga Daz

6. Change Gone Come (5:43)
  7. Too Black (5:16)
  8. Gangsta Walk (5:22)

met Tha Dogg Pound

9. County Blues (5:10)

met KV

10. I Will Survive (4:46)

met Technique, Kurupt en KV

11. My Favorite Color (5:18)

met Big Hutch

12. Me and My Doggs (4:03)

met Technique

Toen snoop wegging bij Death Row , raakten de gemoederen tussen Suge Knight en Snoop verhit. Om snoop te boycotten , hebben mannen van Knight snoops ablum tha last meal op het net gebracht enkele weken voor zijn release. Daarbij hebben ze dit album uitgebracht met wat oud materiaal om de fans volledig te misleiden. Zoals de tittel al doet vermoeden is deze cd een bedreiging op snoops succes en een erg lage streek. Dit is de geschiedenis van dead man walking , heb de cd wel nog niet kunnen beluisteren.

Relax
Ik vind het achterkant van het hoesje er zo ziek uitzien.
Dan zie je Snoop Dogg in de kist liggen... lekker is dat dan als je dat van jezelf terugziet.

Deze heb ik ergens origineel, maar ben hem eigenlijk nooit gaan luisteren. Ben nu eigenlijk wel benieuwd nadat ik dat verhaaltje hierboven heb gelezen

avatar van Jorge-E
Ja Relax. Zag hem in de Free Record shop liggen. Dacht, ik zal eens op de achterkant kijken

avatar van P Jay
Geen slècht album, zeker niet minder dan "Tha Doggfather" vind ik. Ook niet echt commercieel of zo en erg relaxed en chill May I, C-Walkin, Too Black, County Blues, Gangsta Walk & I Will Survive zijn goede nummers. De rest is wel vrij matig.

avatar van KILLERBEE99
Aardig album, Ik vind May I echt een geniaal nummer... Draai die best vaak!

avatar van thomzi50
Relax schreef:

Ben erg benieuwd in wat voor verband die foto ooit geschoten is.

avatar van Boy
Boy
Is dat geen still uit de clip van Murder Was The Case?

avatar van thomzi50
Het was me nooit zo duidelijk, maar wat een bar, bar slecht album is dit eigenlijk. De outtakes van Tha Doggfather, een album waar Snoop overkomt alsof hij telkens de slaap vecht. Dit project is nog een stapje erger: hier vecht hij nergens tegen, hier brabbelt hij hooguit wat tijdens het slapen, zonder naar de beat te luisteren, zonder door te hebben dat er enig publiek is.

avatar van Dead_Presidents
Erg lage streek van de geldhoel Suge Knight. Dit zijn overblijfselen van snoop's Tha Doggfather album
en het is pittig slecht op may i, head doctor en tammy boy na.