Clint Eastwood - Clint Eastwood Sings Cowboy Favorites (1963)

Country
Label: Cameo

1. Bouquet of Roses (2:41)
  2. Santa Fe Trail (2:48)
  3. The Round-Up (2:53)
  4. Sierra Nevada (2:52)
  5. Mexicali Rose (2:59)
  6. Searching for Someone to Love (2:55)
  7. I'll Love You More (2:29)
  8. Tumbling Tumbleweeds (2:49)
  9. Twilight on the Trail (2:55)
  10. San Antonio Rose (2:29)
  11. Don't Fence Me In (2:37)
  12. Are You Satisfied (2:22)
Ozric Spacefolk
De originele LP is uit 1963. Maar deze is nu ook met bonustracks verkrijgbaar op cd.
Niet meer zo moeilijk aan te komen dus.
Maar het lijkt mij wel een must-have...

avatar van frolunda
Klinkt wel erg zoet maar desondanks zeker niet slecht.Clint zingt heel aardig alleen had ik zijn stem hier in nooit herkend.

avatar van spinout
Ik heb net Two mules for sister Sara gezien uit 1970, maar ook daar klinkt Clint's stem anders dan wat we nu gewend zijn. Deze plaat is beter dan ik verwachte. Clint zingt zo slecht nog niet. De muziek is typische jaren 60 country; goed uitgevoerd door voor mij onbekende muzikanten. Weet iemand wie hier op mee speelt?