Different Marks - Untitled (2013)

Verenigd Koninkrijk / Polen

10. Ula
  11. You Help Me

met Nnaji

avatar van Crushlyy
" Het duo Catz 'n Dogz is heet. De Poolse mannen maken wereldwijd furore met hun funky house sound en zodoende hebben ze inmiddels een aardig cv opgebouwd. Onder meer twee albums, een recente Essential Mix en boekingen over de hele wereld kunnen ze met gepaste trots vermelden. Op een kleinschalig feest maakten de twee ooit kennis met Martin Dawson, een Engelse dj en producer.

Het klikte zo goed dat ze als trio besloten om gezamenlijk een album te produceren. Het schijfje 'Untitled' was net af toen Martin Dawson ineens bewusteloos in zijn studio werd gevonden. Na een ziekenhuis opname van tien dagen is hij overleden aan de gevolgen van een aneurysma in zijn hersenen. Enkele maanden later is besloten om het album gratis weg te geven, met de oproep om het zoveel mogelijk te verspreiden."

zie Partyflock review

Hier kan men de cd gratis downloaden: *klik*

avatar van Manuel
Erg lovende review, toch even checken. Jij bent iets minder enthousiast?

avatar van Crushlyy
Nope. Ik heb deze plaat in eerste instantie te snel weg gezet op drie sterren. Verkeerde moment geluisterd ook wellicht. Nu ik hem vaker heb opgezet ben ik hem veel meer gaan waarderen. Vandaar een verhoging van maar liefst 1 hele ster. Mooie veelzijdige deephouse plaat!